Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Source Engine 2014 - Titanfall Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
liMp
Świeży Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 21 Gru 2008
Skąd: wzięło się życie?



PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 18:18 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

W zasadzie przypadkowo dowiedziałem się, że szumnie przyjmowana w ostatnim czasie gra Titanfall powstała na silniku Source.

Pierwsza myśl "Source 2?!", jednak nie, gdzieś na forum steama widnieje informacja, że jest to pierwsza wersja silnika. Tak więc niezły upgrade się dokonał. Ciekawe czy w niedalekiej przyszłości będziemy mogli na tym silniku coś potworzyć.

Robi wrażenie to co wyciągnęli z tego silnika, i ilość detali oraz wielkość mapy.
Spoiler:

Image


_________________
Wake up and smell the ashes...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
123Eddy123
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 26 Lip 2007
Skąd: Poland

Steam ID: Zenobiusz(PL)

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 20:50 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

To już nie jest Source jakiego znamy. Respawn rozwija go sobie niezależnie od Valve a poza tym z tego co pamiętam chyba nie planują narzędzi moderskich.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 21:02 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mapy nie są jakoś niezwykle powiększone jak na Source`a, po prostu od czasów HL2 komputery mogą udźwignąć więcej.
Trzeba jednak przyznać, że jest to miłe odświeżenie, które pokazuje, że Source wcale nie jest takim staruszkiem jakim się zdaje.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
liMp
Świeży Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 21 Gru 2008
Skąd: wzięło się życie?



PostWysłany: Pią Mar 14, 2014 15:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:
Mapy nie są jakoś niezwykle powiększone jak na Source`a, po prostu od czasów HL2 komputery mogą udźwignąć więcej.
Trzeba jednak przyznać, że jest to miłe odświeżenie, które pokazuje, że Source wcale nie jest takim staruszkiem jakim się zdaje.


Komputery dźwigają więcej, ale szkoda że razem z tym nie idzie powiększanie limitów samego silnika. Od czasów Orange Boxa limit entity_pointów na mapę chyba się nie zwiększył. Ale wielka szkoda, bo za pewne większość komputerów bez pośrednio by pociągnęła. Fajnie by było gdyby Valve wziął to pod uwagę, zwłaszcza patrząc do czego jeszcze zdolny jest Source po Titanfallu.

_________________
Wake up and smell the ashes...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
majan_pl
Stary Headcrab



Dołączył: 20 Kwi 2008


Steam ID: majan_pl

PostWysłany: Pią Mar 14, 2014 17:21 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

100% source Bardzo szczęśliwy
Image

_________________
BLOG | DEVIANT ART | STEAM | YOUTUBE
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
liMp
Świeży Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 21 Gru 2008
Skąd: wzięło się życie?



PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 13:01 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

majan_pl napisał:
100% source Bardzo szczęśliwy
Image


OMG Bardzo szczęśliwy

_________________
Wake up and smell the ashes...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)