Autor |
Wiadomość |
123Eddy123
Dojrzały Headcrab

Dołączył: 26 Lip 2007
Skąd: Poland
Steam ID: Zenobiusz(PL)
|
|
  |
 |
zwieracz
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
|
Tego o Steamie to nie wiedziałem.
Ech, ech, ech, zanosi się na kolejny rok z "zastępczym tytułem zamiast HL3". Może 2015 w takim razie. |
_________________
 |
|
    |
 |
flandrowa
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 03 Lip 2010
Xfire: OSZCZĘDZAM RAM
|
Ciekawe, jak się będzie miała optymalizacja drugiego sórsa
Po cichu myślę, że volvo będzie chciało zaprezentować cały potencjał nowego silnika właśnie w HL (zakładając, że silnik będzie naprawdę dobry).
Obecny Source ma ponad dekadę a z poprawkami służył Valve dobrze i wyglądał ładnie - ciekawe czy to samo będzie z Source 2  |
|
|
  |
 |
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2
Dołączył: 02 Maj 2007
|
flandrowa napisał: |
Ciekawe, jak się będzie miała optymalizacja drugiego sórsa
Po cichu myślę, że volvo będzie chciało zaprezentować cały potencjał nowego silnika właśnie w HL (zakładając, że silnik będzie naprawdę dobry).
Obecny Source ma ponad dekadę a z poprawkami służył Valve dobrze i wyglądał ładnie - ciekawe czy to samo będzie z Source 2  |
Tak było przecież w przypadku CS: Source. Gra wydana na parę miesięcy przed HL2.
Ja tam się ucieszę z nowego Lefta. Będzie to jakiś znak, że jednak nad czymś pracują, a sama gra może być jednym wielkim ARGiem HL3. Kto wie - może jakoś połączy uniwersja HL i Portala?  |
|
|
   |
 |
marcinoz97
Stary Headcrab

Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: mam to wiedzieć?
Steam ID: Meowchin
|
Dav napisał: |
Kto wie - może jakoś połączy uniwersja HL i Portala?  |
Dyć Portal i Half-Life są w tym samym uniwersum. |
|
|
  |
 |
pawloki
Dojrzały Headcrab
Zbanowany
Dołączył: 18 Lip 2009
|
|
   |
 |
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.
|
Ale to L4D1 beta. |
_________________
ClassicGOD napisał: |
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy. |
|
|
  |
 |
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2
Dołączył: 02 Maj 2007
|
marcinoz97 napisał: |
Dav napisał: |
Kto wie - może jakoś połączy uniwersja HL i Portala?  |
Dyć Portal i Half-Life są w tym samym uniwersum. |
Raczej chodziło mi o to, że się wpisze w to uniwersum.  |
|
|
   |
 |
paint
Stary Headcrab
Dołączył: 28 Gru 2008
|
Jestem zainteresowany. L4D to doskonała seria, której w ogóle nie traktuję jako zapchajdziury dla kolejnego Half-Life'a. Ciekawe co nowego wymyślili dla trójki. Obstawiam otwarty świat gry a'la Dead Island. |
|
|
  |
 |
majan_pl
Stary Headcrab

Dołączył: 20 Kwi 2008
Steam ID: majan_pl
|
paint napisał: |
Jestem zainteresowany. L4D to doskonała seria, której w ogóle nie traktuję jako zapchajdziury dla kolejnego Half-Life'a. Ciekawe co nowego wymyślili dla trójki. Obstawiam otwarty świat gry a'la Dead Island. |
Noł łaj. Valve we wszystkich swoich grach skupia się na walkach na bliski dystans nawet o tym mówili w komentarzach do bodajże TF2. Znaczy dałoby się to zrobić ale poza tym otwarty świat jest pracochłonny i kosztowny, a oni zwykle nie wydają jakiś kroci na produkcje gry. Robią je tak aby działało ale żeby nie czepiali się zbytnio. Np. w żadnej grze Valve nie ma animacji wciskania przycisków lub otwierania drzwi z pierwszej osoby (coś co w innych grach AAA jest teraz standardem). |
_________________ BLOG | DEVIANT ART | STEAM | YOUTUBE |
|
   |
 |
galaretka007
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1

Dołączył: 07 Mar 2012
Skąd: 3city
Steam ID: playowiec
|
Z powodu kryzysu tną koszta? |
_________________
 |
|
   |
 |
majan_pl
Stary Headcrab

Dołączył: 20 Kwi 2008
Steam ID: majan_pl
|
Nie, oni po prostu nie wydają niepotrzebnie pieniędzy. A jeśli mogą to wykorzystują społeczność do robienia rzeczy za nich (czapki do tf2, miecze do doty, mapy do csa). Co nie jest głupie, a dodatkowo gracze nic nie tracą ba nawet zyskują bo mają tanie/darmowe gry w których mogą sami coś stworzyć. |
_________________ BLOG | DEVIANT ART | STEAM | YOUTUBE |
|
   |
 |
Elektryk
Headcrab pod napięciem

Dołączył: 26 Sty 2009
Skąd: Świętochłowice
Steam ID: elektryk91
Xfire: wywalcie tą rubrykę bo Woozie tak każe!
|
majan_pl napisał: |
...nawet zyskują bo mają tanie/darmowe gry w których mogą sami coś stworzyć. |
I też na tym zarabiać :3 |
_________________ Chcesz być zawsze na bieżąco z wiadomościami o Valve?
http://www.facebook.com/encyklopediaborealis |
|
    |
 |
galaretka007
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1

Dołączył: 07 Mar 2012
Skąd: 3city
Steam ID: playowiec
|
Akurat na szczęście mi to nie przeszkadza.
+ dają za darmo DLC  |
_________________
 |
|
   |
 |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
majan_pl napisał: |
paint napisał: |
Jestem zainteresowany. L4D to doskonała seria, której w ogóle nie traktuję jako zapchajdziury dla kolejnego Half-Life'a. Ciekawe co nowego wymyślili dla trójki. Obstawiam otwarty świat gry a'la Dead Island. |
Noł łaj. Valve we wszystkich swoich grach skupia się na walkach na bliski dystans nawet o tym mówili w komentarzach do bodajże TF2. Znaczy dałoby się to zrobić ale poza tym otwarty świat jest pracochłonny i kosztowny, a oni zwykle nie wydają jakiś kroci na produkcje gry. Robią je tak aby działało ale żeby nie czepiali się zbytnio. Np. w żadnej grze Valve nie ma animacji wciskania przycisków lub otwierania drzwi z pierwszej osoby (coś co w innych grach AAA jest teraz standardem). |
Jeśli jakaś gra mogłaby skorzystać na otwartości świata, to byłby to (dum, dum)... Half-Life. Ostatnio przechodząc jeszcze raz Episode 2 zdałem sobie sprawę że w paru momentach wcale nie czuć linearności (mimo że przeszedłem to wiele razy), wręcz przeciwnie. To pokazuje jak Valve jest dobre w maskowaniu linearności poziomów. Open-world mógłby wnieść świeżość do świata gry.
Left 4 Dead? Wątpię. Nie wyobrażam sobie zachowania kooperacji na otwartym świecie. Dodając do tego versus? Zdecydowanie nie.
I Black Mesa. Half-Life to dla mnie dalej jak do tej pory jedna z najlepiej zaprojektowanych (względem poziomów) gier w historii. |
|
|
  |
 |
paint
Stary Headcrab
Dołączył: 28 Gru 2008
|
Techland już sobie eksperymentuje z Dead Island, Dying Light, a Ubi z Far Cryem. Na konsole nowej generacji też coś tam dłubią przy otwartych światach w coopie.
Wyobrażam sobie L4D z otwartym światem jako coś w rodzaju team coop. Na jednej mapie może grać nawet kilka zespołów ocalałych pomagając sobie albo przeszkadzając. |
|
|
  |
 |
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2
Dołączył: 02 Maj 2007
|
paint napisał: |
Wyobrażam sobie L4D z otwartym światem jako coś w rodzaju team coop. Na jednej mapie może grać nawet kilka zespołów ocalałych pomagając sobie albo przeszkadzając. |
Czyli The Division. |
|
|
   |
 |
paint
Stary Headcrab
Dołączył: 28 Gru 2008
|
Czyli The Division. Co w tym złego? Logiczna ewolucja coopa. Walczysz trochę z botami, a trochę z inną ekipą coopowców. |
|
|
  |
 |
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2
Dołączył: 02 Maj 2007
|
paint napisał: |
Czyli The Division. Co w tym złego? Logiczna ewolucja coopa. Walczysz trochę z botami, a trochę z inną ekipą coopowców. |
Nie napisałem, że to źle.  |
|
|
   |
 |
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.
|
Można walczyć z botem, debilem, lub człowiekiem, również zazwyczaj debilem który w głęboki poważaniu będzie miał twój pomysł na rozgrywkę  |
_________________
ClassicGOD napisał: |
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy. |
|
|
  |
 |
|