Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Dwa razy New Vegas na liście, steam nie wie co robi. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ecto
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 29 Kwi 2009
Skąd: Gdynia

Steam ID: Ecto1703

PostWysłany: Czw Sie 01, 2013 02:46 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Okej, sytuacja jest nastepująca.

Kupiłem Fallouta New Vegas w biedrze. Wersja bez DLC. Spodobało mi się, i w ogóle. Zdecydowałem się dokupić DLC, ale są one razem bardzo drogie (około 60 zł) więc zauważyłem ciekawą ofertę na Reddicie - sprzedałem kilka czapek w TF2 i dostałem gifta wersji Ultimate na Steama - czyli podstawki plus DLC. Tegoś gifta aktywowałem, myśląc "no cóż, niejako 'stracę' jedną podstawkę, ale DLC się do gry dopiszą". Efekt?

Mam dwa razy Fallouta New Vegas na liście steam.

Jeden to ten stary biedronkowy (C:\Steam\steamapps\Fallout New Vegas engplru) bez żadnych DLC
Drugi nowy ultimate (C:\Steam\steamapps\Fallout New Vegas) z wszystkimi DLC.

Pomyślicie: "Jaki to problem? Instaluj i odpalaj drugą wersję!" Ale nie. Po zainstalowaniu tejże nie moge jej uruchomić gdyć steam chce... zainstalować tą z biedronki. ZA KAŻDYM RAZEM, NIEWAŻNE CO ROBIĘ, STEAM WYMUSZA URUCHOMIENIE / INSTALACJĘ WERSJI BEZ DLC. W efekcie zawsze steam albo:

a) Każe mi zainstalować wersję z biedronki
b) Odpala wersję z biedronki, bez DLC, mimo dwukliku na wersji nowej.

Co ja mam do cholery robić? Ręczne przeniesienie DLC do folderu gry z biedronki nie pomaga. Na steam support nie ma co liczyć, to wiemy wszyscy. Zresztą jeden jedyny osobnik w internecie jakiego znalazłem ma ten problem, steam basically powiedział mu że ma się wypchać.
Robiłem weryfikację plików gry, reinstalację steama, usuwałem pliki ręcznie, bla bla bla.

Czyżbym zmarnował masę kasy i nie dostał nic?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 03 Lis 2008




PostWysłany: Czw Sie 01, 2013 08:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ja bym mimo wszystko spróbował napisać im, że nie możesz uruchomić zakupionej gry, bo Steam wymusza instalacje/uruchomienie innej.

Kupiłeś (właściwie wypożyczyłeś) to powinieneś mieć dostęp do gry i Valve powinno na tym zależeć.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Maxoss
Stary Headcrab



Dołączył: 15 Sty 2012




PostWysłany: Czw Sie 01, 2013 09:54 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ecto napisał:
Na steam support nie ma co liczyć, to wiemy wszyscy.


Nie, nie wszyscy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
galaretka007
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 07 Mar 2012
Skąd: 3city

Steam ID: playowiec

PostWysłany: Czw Sie 01, 2013 11:02 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ja tam zawsze mogłem liczyć na steam support.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Spaqin
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: spagin1
Xfire: spagin
PostWysłany: Czw Sie 01, 2013 11:10 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Napisz do supportu, wyjaśnij swoją sytuację i zaproponuj rozwiązanie: usunięcie z konta biedronkowej wersji gry. Jak im to delikatnie zasugerujesz i będziesz miły to zrobią to dla ciebie.

_________________
me napisał:
Spaqin: love is like doto
>multiplayer
>no tutorial
>for the first 200 times, you fail horribly
>then you get a slight idea how it works
>in free time you watch others do it professionally

Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
CBA_PL
Świeży Headcrab



Dołączył: 13 Gru 2009


Steam ID: lee7171

PostWysłany: Czw Sie 01, 2013 12:18 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Miałem ten sam problem - http://www.forum.headcrab.pl/viewtopic.php?t=4964&highlight=fallout+new+vegas
Zapomniałem o tym temacie ale już po problemie.
Cytat:
Na steam support nie ma co liczyć, to wiemy wszyscy.

Tutaj masz moją korespondecje z steam supportem
Spoiler:

Witam!
Na koncie steam posiadam 2 kopie tejże gry.
Jedna zawiera wszystkie dodatki ,a druga nie posiada żadnych.
Kiedy chce uruchomić tą wersje z dodatkami to albo wogóle nie odpala (program nie odpowiada) albo uruchamia mi wersje bez dodatków.
Zdjęcia:
Wersja z dodatkami: http://i.imgur.com/wpiE667.jpg
Wersja bez dodatków: http://i.imgur.com/jXp5Bha.jpg
Czy istnieje możliwość by dodać do mojego fallout new vegas bez dodatków te dodatki ,a w zamian skasować mi z konta wersje fallout new vegas z dodatkami?
Albo może zna pan/pani rozwiązanie problemu?
Pozdrawiam


Spoiler:

Hello,

Thank you for contacting Steam Support.

We apologize for the long delay in getting a response to you.

Steam Support has recently had a higher volume of tickets and we are working to respond to everyone.

We have found that many users have resolved their issues since submitting their ticket.

You may be able to find solutions to common problems in our Support Knowledge Base or in the Steam Discussions.

Support Knowledgebase: https://support.steampowered.com/
Steam Discussions: http://steamcommunity.com/discussions/

We would like to help you resolve your issue. If you have not found a solution since submitting your ticket, please respond to this ticket and we will continue to assist you.

If we don’t receive a response, this ticket will automatically close in 24 hours.

If you are still encountering the issue please follow the instructions linked below to run an msinfo32 report and attach it to this ticket so we may further diagnose the issue:

Title: How to run and submit MSINFO32 Reports
URL: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1376-WTZN-9132

NOTE: Please make sure your Operating System is fully updated before running this report.
http://update.microsoft.com/

We appreciate your patience as we want to make sure all our customers are assisted.


Spoiler:

Hej.
Dziękuje za odpowiedź ale niestety nic mi nie pomogło.
W załączniku jest ten raport.
Odkryłem również że wersja bez dodatków więcej waży niż wersja z dodatkami.
Screen wersji bez dodatków (zainstalowałem tą wersje żebym w ogóle mógł zagrać w grę) - http://i.imgur.com/9rEdNrc.jpg
Screen wersji z dodatkami - http://i.imgur.com/f391EWl.jpg
Screen z zakładki dlc z wersji z dodatkami - http://i.imgur.com/6DWCAPs.jpg
Screen z zakładki dlc z wersji bez dodatków - http://i.imgur.com/Crx7Vr9.jpg
Więc pytam ponownie:
Nie można mi po prostu usunąć wersji z dodatkami i dodatki dać do tej wersji gry co działa?
Mam nadzieje że to nie problem że piszę w jęz. Polskim.
Pozdrawiam.


Spoiler:

Hello Piotr,

Please exit Steam, restart your computer, and log back into your account. This should resolve the issue.

Let us know if you have any other questions.


Jeżeli ci się nie chce tego czytać to mi pomogli. Usunęli wersje bez dodatków ,a ta z dodatkami musiała pobrać z 6gb i działało
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Debosy
Headcrab ALL in one



Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Czw Sie 01, 2013 16:59 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ecto napisał:
Okej, sytuacja jest nastepująca.

Kupiłem Fallouta New Vegas w biedrze. Wersja bez DLC. Spodobało mi się, i w ogóle. Zdecydowałem się dokupić DLC, ale są one razem bardzo drogie (około 60 zł) więc zauważyłem ciekawą ofertę na Reddicie - sprzedałem kilka czapek w TF2 i dostałem gifta wersji Ultimate na Steama - czyli podstawki plus DLC. Tegoś gifta aktywowałem, myśląc "no cóż, niejako 'stracę' jedną podstawkę, ale DLC się do gry dopiszą". Efekt?

Mam dwa razy Fallouta New Vegas na liście steam.

Jeden to ten stary biedronkowy (C:\Steam\steamapps\Fallout New Vegas engplru) bez żadnych DLC
Drugi nowy ultimate (C:\Steam\steamapps\Fallout New Vegas) z wszystkimi DLC.

Pomyślicie: "Jaki to problem? Instaluj i odpalaj drugą wersję!" Ale nie. Po zainstalowaniu tejże nie moge jej uruchomić gdyć steam chce... zainstalować tą z biedronki. ZA KAŻDYM RAZEM, NIEWAŻNE CO ROBIĘ, STEAM WYMUSZA URUCHOMIENIE / INSTALACJĘ WERSJI BEZ DLC. W efekcie zawsze steam albo:

a) Każe mi zainstalować wersję z biedronki
b) Odpala wersję z biedronki, bez DLC, mimo dwukliku na wersji nowej.

Co ja mam do cholery robić? Ręczne przeniesienie DLC do folderu gry z biedronki nie pomaga. Na steam support nie ma co liczyć, to wiemy wszyscy. Zresztą jeden jedyny osobnik w internecie jakiego znalazłem ma ten problem, steam basically powiedział mu że ma się wypchać.
Robiłem weryfikację plików gry, reinstalację steama, usuwałem pliki ręcznie, bla bla bla.

Czyżbym zmarnował masę kasy i nie dostał nic?


Ja miałem taki problem.

New Vegas w formie gifta jest obłorzony pewnymi restrykcjami, np. nie mozna do nich dokupić DLC'kow bo zwyczajnie nie pasują, istnieje mozliwosc że nie bedzie achievementów itd.

Miałem taką sytuacje gdy dostałem gift New Vegas od Rhidge'a bo sie wymieniliśmy za coś. Okazało się ze DLC dokupić się nie da a gra nie ma osiągnięć.

Problem w tym że gdy chciałem kupić DLC to nie mogłem tego zrobić, wiec musiałe m kupic drugiego Fallouta. Ktorego nie mogłem aktywować bo juz mialem na liście gier Fallouta. Bardzo szczęśliwy

Steam support powiedział w czym problem (ograniczenia na gift) i jedyne co mogl zaproponować to permamentne usunięcie gry z listy, bez żadnych zwrotów na co musiałem przystać.

Ecto napisał:
Na steam support nie ma co liczyć, to wiemy wszyscy. Zresztą jeden jedyny osobnik w internecie jakiego znalazłem ma ten problem, steam basically powiedział mu że ma się wypchać.


No to chyba ich facet musiał zwymyślać...

Nieprawda, support ma obowiazek ci to naprawić i się zwykle zqawsze do tego poczuwa. Mogą ci usunąć z konta wersje biedronkową, ale z tego tytułu nie ma absolutnie żadnych ale to ŻADNYCH zwrotów typu "wrzućcie mi to do plecaka", nie ma przy tym gwarancji ze klucz "biedronkowy" bedziesz mógl sprzedać i aktywować u kogoś innego.

Tak czy inaczej , jest całkiem mozliwe ze twoj Vegas z DLC'kami będzie miec nałorzone ograniczenia.

_________________
www.samochodyswiata.pl
www.gtasite.pl
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Ecto
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 29 Kwi 2009
Skąd: Gdynia

Steam ID: Ecto1703

PostWysłany: Czw Sie 01, 2013 23:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Okej, trochę mnie podtrzymaliście na duchu.
Czy 'Game/DLC Questions > Installation Issues' to dobry dział supportu dla tego problemu?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Spaqin
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: spagin1
Xfire: spagin
PostWysłany: Pią Sie 02, 2013 14:37 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Może być, jak będzie zły to cię najwyżej przekierują. Ale służy im to raczej w szybszym ogarnięciu problemu.

_________________
me napisał:
Spaqin: love is like doto
>multiplayer
>no tutorial
>for the first 200 times, you fail horribly
>then you get a slight idea how it works
>in free time you watch others do it professionally

Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Ecto
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 29 Kwi 2009
Skąd: Gdynia

Steam ID: Ecto1703

PostWysłany: Pią Sie 09, 2013 23:53 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mijaja juz de facto dwa tygodnie od zgloszenia problemu do supportu i nic, zero odpowiedzi. Wiem ze trzeba czekac kilka dni, ale dwa tygodnie? To normalne? I to do angielskiego supportu...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Nowak
Świeży Headcrab



Dołączył: 06 Sie 2013




PostWysłany: Sro Sie 14, 2013 11:41 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Niestety, support steamu jest wg mnie jednym z najgorszych, porównywalny do tego z origin. Sam miałem niejednokrotnie nieprzyjemność z tym związaną, natomiast nigdy nie trwało to aż tyle co u Ciebie. Max tydzień.


___________________________________________
radca prawny szczecin


Ostatnio zmieniony przez Nowak dnia Wto Lis 05, 2013 11:44, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Woozie
Apple Headcrab



Dołączył: 15 Gru 2007
Skąd: Lost Heaven

Steam ID: kubastr11
Xfire: wywalcie tą rubrykę, i tak do niej wpisują same pierdoły
PostWysłany: Sro Sie 14, 2013 19:22 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nowak napisał:
Niestety, support steamu jest wg mnie jednym z najgorszych, porównywalny do tego z origin. Sam miałem niejednokrotnie nieprzyjemność z tym związaną, natomiast nigdy nie trwało to aż tyle co u Ciebie. Max tydzień.


Image

O złym supporcie można mówić, kiedy czekasz na reakcję w nieskończoność za każdym razem, są niedoinformowani, nie próbują Ci nawet pomóc i często zlewają graczy. Jak na razie Steam Support pomógł mi za każdym razem (oprócz jednego razu, gdy nie wiedzieli czemu moje DLC do F:NV nie są po polsku, ale dostałem nawet przeprosiny), na reakcję czekałem maksymalnie tydzień i zawsze dostałem kulturalną odpowiedź. Trzeba sobie zdawać sprawę że nie dostają tam jednej prośby tygodniowo, a tysiące (jak i nie dziesiątki tysięcy). Wolę zdecydowanie Steam Support od tego z EA.

_________________
おはようございます、ジェイコブです!
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Sro Sie 14, 2013 19:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Support Steama odpowiada pełnymi (wycinkami z szablonu) wiadomościami na dany problem, u EA mamy czat z hindusem który wygląda czasem tak:
Cytat:
Połączono z doradcą.
Hindus: asdfds
Doradca się rozłączył.

Sam to przeżyłem :>

_________________
Image
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)