Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Day of Defeat: Source Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kaczor
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 29 Maj 2007
Skąd: Warszawa

Steam ID: kaczor

PostWysłany: Wto Paź 02, 2007 21:47 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

trawiator napisał:
equ napisał:
Szybki assault, szybka gleba i tak w kolko. Bardzo szczęśliwy

Bo ta broń sieje wszędzie tylko nie w cel Bardzo szczęśliwy


to trzeba obok celować Bardzo szczęśliwy tak by przeciwnika trafialo

_________________
W świecie bez przyszłości, przeszłość ma wielkie znaczenie, na każdym kroku, w każdej chwili, nawet teraz...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Tytanowy Janusz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 11 Cze 2007




PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 19:54 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Wow, ostatni post za października tamtego roku, to już nikt o DOD:S nie pamięta :<?

Po stronie aliantów gram Rocketmanem (chyba najrzadziej używana klasa), po niemieckiej stronie też bym nim grał gdyby nie to, że w zapasowej broni są tylko 3 magi, a za szybko schodzą. Z resztą nie ma to jak latający przeciwnicy Bardzo szczęśliwy.

A klasa snajperów powinna być wywalona bo to nie gra. Niby podczas zbliżenia się trzęsie, ale i tak łatwo trafić i zabija za jednym strzałem. A kolejna denerwująca rzecz to niewyrzucanie łuski ze snajperek i Mausera tylko szybka zmiana na saperkę i z powrotem i możemy strzelać dalej :< - powinni to naprawić. W co wątpię bo i tak już na TF2 za dużo kasy na trzepali i starsze gry mają w dupie.

Nie podoba mi się też farciarskie walenie z MP40/Thompsona, broń w ogóle bez celności, a gościu ci wyskoczy i Heda strzeli z odległości 20m.

EDIT: A może jednak będzie update.


Ostatnio zmieniony przez Tytanowy Janusz dnia Wto Maj 13, 2008 19:16, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
trawiator
Stary Headcrab



Dołączył: 12 Maj 2007




PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 21:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

DoD:S umarł, już dawno temu.

Co do aktualizacji tu tu: http://dod.steampowered.pl/page.php?id=372 są moje przemyślenia na ten temat.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
gorbaczovsky
Świeży Headcrab



Dołączył: 04 Maj 2008




PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 19:10 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jeżeli DoD:S, to tylko axis i jakakolwiek klasa poza snajperem. Cóż, nie mam talentu do długodystansowej walki Bardzo szczęśliwy

Co do map - wszelakiego rodzaju orange, bo trudno się tamże gdziekolwiek schować Rozbawiony Gordon Ja łatwo ustrzelę, ale i mnie jest łatwo usterzelić Uśmiechnięty

_________________
Image
Image
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Zombine
Świeży Headcrab



Dołączył: 15 Maj 2008
Skąd: gm_construct

Steam ID: =PB= Zombine

PostWysłany: Pią Maj 16, 2008 17:41 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

ja tam lubie grac assault/support/sniper na avalanche i orange'ach
kazda strona jest dobra ...

_________________
Ząbajn
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
KrisK
Świeży Headcrab



Dołączył: 04 Cze 2007
Skąd: Tokyo

Steam ID: KrisK
Xfire: KrisK
PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 10:34 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Cytat:
Soon we'll be able to enjoy a new update for Day of Defeat : Source, the lung-rumoured first port of an older Source game (pre-TF2) to the Orange Box Source engine (2007).

The update is not live yet, but should be today. Below are all the changes, and more planned changes:

Changes in this update:
- added Dod_Palermo, updated map based on Dod_Salerno by Insta
- added Steamworks features, including achievements and player avatars
- added Nemesis and Revenge
- added Freeze Cam
- friendly players no longer collide with each other
- many particle systems have been improved
- changed the algorithm for bullet spread to be more like the original Day of Defeat
- reduced Garand recoil
- View position is now adjusted when zoomed with rifles and sniper rifles to help with player visibility around corners

Planned changes not in this update:
- Per-player stats linked to Steam Community
- many map exploit fixes

Źródło: Steamfriends.com

No proszę - Valve wprowadziło Steamworks i achievmenty do swojej starszej gry! Czyli gadanie, że achievmenty pojawią się także w Counter Strike: Source nie było totalnym kłamstwem. Może nawet zobaczymy jakiś update for Half-Life: Source? Oczko

Nie mam DoD:S - ale chyba kupię. Kosztuje tylko 30zł :]

_________________
Nie lubię Half-Life.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 10:59 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

KrisK napisał:

- added Nemesis and Revenge
- friendly players no longer collide with each other
- reduced Garand recoil

Nie podoba mi się to. Podsadzanie się, na np. dod_anzio było przydatne.

_________________
🦀🦀🦀
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Tytanowy Janusz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 11 Cze 2007




PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 12:53 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mixon napisał:

Nie podoba mi się to. Podsadzanie się, na np. dod_anzio było przydatne.

Ale z kolei ginięcie na avalanche w wąskim korytarzu też do przyjemnych nie należało Uśmiechnięty. Jak dadzą achievy do CSS to co drugi będzie płakał, że jest źle, a jak dadzą za to dodatkowe bronie (sic!) to już w ogóle.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
CzajnikGrozy
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Łódź

Steam ID: (sc).com/id/CzajnikGrozy

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 13:25 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Yay! Do tego niedługo DOD:S będę miał! Szczęsliwy Gordon

_________________
Image
Co ja tutaj robię?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 14:39 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Smiechu napisał:
Mixon napisał:

Nie podoba mi się to. Podsadzanie się, na np. dod_anzio było przydatne.

Ale z kolei ginięcie na avalanche w wąskim korytarzu też do przyjemnych nie należało Uśmiechnięty. Jak dadzą achievy do CSS to co drugi będzie płakał, że jest źle, a jak dadzą za to dodatkowe bronie (sic!) to już w ogóle.

To zależy jakie bronie. Bo jeśli pójdą w ulepszenia w stylu cekaem bez odrzutu, rozłożenia, to się nie dziw Język

_________________
🦀🦀🦀
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Getai Daktu
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 15:20 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mogliby zrobić coś takiego jak w CoD4, rangi doświadczenie ulepszanie giwer itp. Tylko najpierw musieli by pododawać giwery żeby było co ulepszać xD

_________________
ImageImage
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
KrisK
Świeży Headcrab



Dołączył: 04 Cze 2007
Skąd: Tokyo

Steam ID: KrisK
Xfire: KrisK
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 08:18 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

http://www.csnation.net/images/content/image_43829.jpg
http://www.csnation.net/images/content/image_43830.jpg
http://www.csnation.net/images/content/image_43831.jpg
http://www.csnation.net/images/content/image_43832.jpg
http://www.csnation.net/images/content/image_43833.jpg

--> Lista osiągnięć. Szkoda, że połowa z nich to "zabij x wrogów określoną bronią".

_________________
Nie lubię Half-Life.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 10:12 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

150 zabić pięściami/nożem/łopatą o_0
Dobra, z drugiej strony, wszyscy to pewnie w tydzień zrobią.

"Defuse 100 enemy bombs" o. Może być ciekawie.

_________________
🦀🦀🦀
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Tytanowy Janusz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 11 Cze 2007




PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 11:03 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Bodajże ten kto ma DOD:S już może ściągać bete:
http://img221.imageshack.us/img221/3361/omgdodbetafc9.jpg

Ja już mogę Bardzo szczęśliwy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Elaks
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: Elaks

PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 11:30 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Smiechu napisał:
Bodajże ten kto ma DOD:S już może ściągać bete:
http://img221.imageshack.us/img221/3361/omgdodbetafc9.jpg

Ja już mogę Bardzo szczęśliwy.

Może może, sam jestem w trakcie.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 11:39 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ja już miałem okazję zagrać w betę.
Niektóre zmiany są na dobre, niektóre niestety nie.
#Gdy rozstawi się mg, czułość na poruszanie się celownika jest taka sama, jak w przypadku innych broni, co mnie osobiście zirytowało.
#Za jasne menu z opcjami.
#Błąd w menu przy zmianie rozdzielczości
#2 crashe w ciągu 10 minut

Teraz zalety:
#Nowe opcje z TF2, jak zakaz pobierania nowych plików z serwera (przyda się nowym graczom)
#Natychmiastowa zmiana klasy w czasie przebywania na respawnie
#I kilka innych usprawnień, zaczerpniętych z TF2
#Można włączyć thirdperson
#Zoom przy garandzie i kar

Image

Paczka screenów:
http://odsiebie.com/pokaz/156512---70bb.html
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 12:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

AwM napisał:
#Można włączyć thirdperson

O! Trzeba będzie obadać.

_________________
🦀🦀🦀
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Tytanowy Janusz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 11 Cze 2007




PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 13:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

AwM napisał:
#Można włączyć thirdperson

Chyba już całkiem na głowy poupadali.
AwM napisał:
#Zoom przy garandzie i kar

Przecież to już było wcześniej.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kaczor
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 29 Maj 2007
Skąd: Warszawa

Steam ID: kaczor

PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 13:11 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nowy Source Engine Bardzo szczęśliwy Monitor Blur będzie teraz robił u mnie za niezły klimat

_________________
W świecie bez przyszłości, przeszłość ma wielkie znaczenie, na każdym kroku, w każdej chwili, nawet teraz...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 13:16 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Thirdperson - nie wyraziłem się dokładnie, chodzi tu oczywiście o włączone sv_cheats 1 Język
Wcześniej nie dało się tego włączyć tylko w dodzie.
Motion blur wypada w tej grze naprawdę bosko.
Zoom został zwiększony, i przeniesiony trochę na prawą stronę (w zależności od prawej/lewej ręki).
Eksplozje są trochę za bardzo w stylu tf2, co widać na screenach.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)