Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Bunker 66 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Morgan
Świeży Headcrab



Dołączył: 02 Lut 2012


Steam ID: MorganSkinienAwC

PostWysłany: Pon Cze 11, 2012 19:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

No cóż, jakoś tak nie było okazji tutaj napisać na ten temat Oczko

Od dłuższego czasu tworzę własnego moda, może ktoś słyszał, może nie, w każdym razie zwie się to Bunker 66. Jako, że obecnie mod jest skończony pod kątem map, dźwięku i fabuły ( pozostaje kwestia modeli broni i przeciwników oraz kilku dupereli przy mapach ) myślę, że jest to odpowiedni moment by komukolwiek tym zawracać głowę Język

Strona projektu na ModDB: http://www.moddb.com/mods/bunker-66

Fabuła po polsku:

Fabuła Bunkru 66:

Spoiler:

W Bunkrze 66 nie szalała żadna epidemia, wirus nie zamieniał ludzi w zombie, nie ma żadnych sił nadprzyrodzonych. Pleśń. Pleśń zniszczyła niemal połowę zapasów żywności załogi Bunkru 66. Ludzie niemal szaleli, przerażeni perspektywą śmierci głodowej. Zapasy jedzenia albo zgniły, albo zostały zjedzone. Mija czas, skończyła się żywność, pozostała tylko woda. Ludzie z Bunkru jednak szybko odkryli, że pleśń która ich nękała, może im uratować życie. Dało się ją jeść, była bardzo pożywna. Przez krótki okres czasu stanowiła jedyne źródło pożywienia załogi. W czym był haczyk? Pleśń miała właściwości halucynogenne, oraz silnie znieczulające. Ludzie przestali zwracać uwagę na swoje rany i powoli tracili zmysły nękani wizjami i bólem głowy. Jednak nie mogli zrezygnować ze spożywania jej, ciągle było to jedyne pożywienie. Zdarzały się przypadki samobójstw, tak pojedynczych jak i zbiorowych. Załoga schronu dla uchodźców i kompleksu badawczego zwanego Bunkier 66 w ciągu dwóch lat (1943-1945) stopniała z półtora tysiąca ludzi do siedmiuset. Nadchodził koniec wojny, z Bunkru 66 nadchodziły komunikaty wzywające pomocy. Wysłano nawet grupę żołnierzy, aby sprawdzili co się dzieje.

Jest rok 1945, zima, 13 styczeń. Odział kontrolny jak ich nazwano, mieszkańcy Bunkru 66 zabili i zjedli. Grzyb przez te lata robił swoje, przy zmysłach ostali tylko nieliczni. Padł rozkaz. Zabetonowano jedyne wyjście i zniszczono wszystkie dokumenty mogące naprowadzić kogokolwiek na to miejsce. Zanim tego dokonano, wysłano tam radzieckich jeńców, dezerterów i Żydów. Tysiąc istnień ludzkich. Dano im tylko skromny prowiant. Później rozpoczęły się prace nad zabetonowaniem wyjścia. Gdy skończyło im się jedzenie ci którzy przeżyli starcia z poprzednią załogą również odkryli tajemniczego grzyba...

Nadchodzi rok 1948 wojna dawno się skończyła słuch po Bunkrze 66 zaginął tak jak zamierzono. Pleśń nie dawała umrzeć, ale trzymała przy życiu zdziczałych, całkiem oszalałych ludzi, nieustannie walczących o żywność. Pleśń znieczulała, nim ktokolwiek, kto uchronił się przed szaleństwem lub śmiercią spostrzegł czego ona dokonuje, było już za późno. Pleśń wnikała w ludzi, pasożytowała na nich i łączyła z ich ciałami. Wśród mieszkańców Bunkru 66 zaczęły pojawiać się jednostki silniejsze, większe i okrutniejsze niż ktokolwiek mógł przypuszczać. Kogo ona nie zabiła, wzmacniała. Ceną była wolna wola, którą się wraz z postępem zakażenia traciło. Bunkier 66 stawał się siecią tuneli i pomieszczeń pełnych istot, już ani trochę nie przypominającymi ludzi.

Lipiec 1951 roku, Polska, rejon Sudetów. Jako młody geolog wraz z dwoma przyjaciółmi badasz okoliczne jaskinie i skały. Podczas badań w jaskini jeden z geologów trafił minę. Ginie wraz z twoim przyjacielem, ty zaś spadłeś w wyrwę, tracąc przytomność. Obudziłeś się wśród betonowych ścian i drewnianych skrzyń. Nie wiedziałeś gdzie jesteś, nie wiedziałeś co się dzieje. Wszystko się wyjaśniło gdy trafiłeś do gabinetu człowieka nadzorującego magazyny. Przeczytałeś notatki z ostatnich kilku lat. I zrozumiałeś, że możesz się tutaj tylko spodziewać śmierci. Nic nie wspomniano o zabetonowanej bramie głównej tak też nie porzuciłeś nadziei na wydostanie się stąd. Przestudiowałeś mapę kompleksu, chwytasz nóż, łom i Lugera. No i wyruszasz. Dalej było tylko gorzej...



Dodatkowe kilka słów o historii Bunkra 66:

Spoiler:

Balthazar Neumayer jako jeden z niewielu wiedział o planach budowy Bunkru 66. Ba, nawet sam wymyślił nazwę. Wizja ściśle tajnego miejsca, gdzie przed wojną ukryją się wybrani obywatele, to nie był wcale zły pomysł. Bo co w tym ma być złego? W końcu jest dopiero 1938r więc budowa nie powinna być wyzwaniem...Nie tak długo później wybucha największa i najokrutniejsza wojna, jaką widziała ludzkość. Lecz kto wówczas mógł to wiedzieć? Przecież dopiero co wojska niemieckie rozpoczęły atak na Polskę. Lecz, gdy stalowe Tygrysy orały polską ziemię w Berlinie zaczęto wprowadzać w życie plan budowy Bunkru 66. Neumayer już, gdy wybrany kawałek Sudetów znalazł się pod ochroną wojska, przyjechał do Polski by osobiście dopilnować budowy Bunkru. Nie brakowało mu ani rąk do pracy, ani pieniędzy i wspracia III Rzeszy. Postęp w budowie był z dnia na dzień coraz większy. Przybywało robotników, z worków betonu można było układać wielkie sześciany. Praca wrzała dzień i noc, nie liczono się z nikim. Póki Niemcy odnosili sukcesy cywile byli bezpieczni, lecz życie nie zawsze jest takie jak byśmy chcieli. Wiedział to Neumayer, zaś przekonali inni.
Zima, rok 1939. Prace wstrzymano. Balthazar jako najważniejsza osoba w rejonie pilnie wzywana jest na plac budowy. Pojawia się tam tego samego dnia. Tam, gdzie powstawał najpilniej strzeżony schron zaczęło dziać się coś dziwnego. Jednak któż to mógł wiedzieć?
Neumayer zostaje poinformowany o dziwnej chorobie. W czasie prac podziemnych jeden z wygłodniałych robotników zjada grzyba. W ślad za nim idzie kilku kolejnych. Jednak któż się tym przejmował? Robotnicy na początku nie wyglądali jakby coś im się działo. Wręcz było lepiej niż przedtem, bo pracowali znacznie bardziej wydajnie niż większość. Kogoż to jednak obchodzi? Nikogo, dopóki jeden z nich nie zaatakował kilofem nadzorcy. Oboje nie przypominali ludzi. Jednego poszatkowały kule, drugiemu urwało od ciosu głowę. Straszne? Raczej imponujące. Lekarze zrobili sekcję zwłok robotnikowi. Grzyb zaatakował mięśnie. Nie niszczył ich, wręcz przeciwnie. Dziwna pleśń sprawiała, że mięśnie pracowały wydajniej i nie męczyły się za sprawą specyficznej substancji i zaawansowanemu rozwojowi korzeni grzyba. Lekarze nie mieli sprzętu do badań, więc robotnika pochowano w zbiorowej mogile wraz z kilkoma innymi, zmarłymi z powodu wycieńczenia. Neumayer nakazuje zachować to w tajemnicy. Nic nie może przeszkodzić w budowie.
Nadchodzi lato 1940r. Polska już dawno jest pod Niemiecką okupacją, Niemcy odnoszą na froncie sukcesy. Do Sztabu Głównego III Rzeszy nadchodzi komunikat informujący o zakończeniu prac. Bunkier 66 jest gotowy do przyjęcia cywili i naukowców. Hitler osobiście nakazuje Balthazarowi poinformować przyszłych mieszkańców o przeniesieniu. Czeka na nich około 250 mieszkań, w pełni wyposażonych. Jedzenie zostaje zgromadzone na okres ośmiu lat, dla tysiąca osób. W Bunkrze 66 powstaje elektrownia korzysta z prądów odkrytych podziemnych źródeł i wykorzystuje się wody podziemne do zaopatrzenia. Montowana jest główna brama, gdy komunikaty docierają do Niemieckich rodzin. Każdy przybywa? Tylko Aryjczycy...
Neumayer osobiście przybywa na otwarcie Bunkru 66. Bez muzyki, bez śpiewów i oklasków. Wielka, stalowa brama otwiera się. Do środka wchodzą zdezorientowani ludzie. Nie boją się. Bo skąd mają wiedzieć co ich czeka?
Tak więc nadchodzi jesień roku 1940. Bunkier 66 zostaje rozszerzony. Wydrążono dwie hale produkujące amunicję do dział. Mieszkańcy bunkru wspierają faszystowską wojenną machinę. Naukowcy pracują nad materiałem zatrzymującym kule i środkami psychoaktywnymi wspomagające koncentrację i eliminujące strach. Paradoks? Głupota? Czyż to po prostu nie jest wojna?
Grzyb wraca. Żółtawa maź pojawia się w magazynach z żywnością. Zaczynają się problemy w jednym z sektorów. Pleśń niszczy połowę zapasów żywności w jednym z magazynów. Jednak zostaje natychmiast powstrzymana. Magazyn zostaje oczyszczony i zamknięty. Grzyb już w żaden sposób nie zagraża ludziom z Bunkru 66. Nie niszczy żywności...
Balthazar przypomina sobie przypadek robotnika. Zwołuje naukowców i wręcza im notatki z sekcji zwłok. Faszystowscy naukowcy rozpoczynają badania nad tajemniczą pleśnią.
Mija kilka miesięcy. Hucznie oblano 1941r. Nikt wtedy nie mówił o tym, że kilkoro z mieszkańców zaginęło. Podobno to tylko robotnicy, zginęli przy pracy w tunelach. Cóż ma do tego grzyb i naukowcy? Przecież to nieludzkie...
Neumayer wysyła ze swojego gabinetu meldunki do Berlina. Środki psyhoaktywne są prawie skończone, pozostaje eliminacja skutków ubocznych. W końcu żaden człowiek nie przeżył końca działania. Jednak stawali się silniejsi. Wyostrzały im się zmysły. Tacy żołnierze są więcej warci, tym bardziej, że środki uspokajały ich. Lecz martwy żołnierz jest niczym. Niezbędne są poprawki. Zaczęto zastanawiać się nad podawaniem pleśni na surowo...
22 czerwca 1941 r. Rozpoczyna się atak na Rosję Radziecką. W Bunkrze 66 główna brama zostaje zamaskowana i zamknięta. Balthazar Neumayer czeka na dalsze rozkazy. Mieszkańcy dowiadują się o "nieokreślonym czasie ukrycia". Bunkier 66 znika w Sudetach przed wściekłymi oczami Rosjan i Aliantów.
Czas płynie, trwa wojna i leje się krew. Z Berlina z dużą częstotliwością nadchodzą pytania nad etapem prac przy środkach psychoaktywnych. Bunkier 66 jest gotowy do wysłania na front dużego ładunku grzyba. Gdy III Rzesza zmierza w kierunku Moskwy, w Bunkrze 66 do drogi gotowe są trzy ciężarówki grzyba. Neumayer uśmiecha się z satysfakcją.
W sercu góry rozbrzmiewa alarm. Mechanizmy głównej bramy Bunkru zostają zniszczone. Czterech strażników nie żyje. Zostali zastrzeleni. Główna brama blokuje możliwość wyniesienia skrzyń z grzybem. Bunkier 66 zostaje fizycznie odcięty od świata.
Hitler wpada w szał. Awaria jest ukrywana przed mieszkańcami Bunkru. Rozpoczynają się naprawy bramy. Prowadzone jest śledztwo. Tymczasem z Berlina nadchodzi komunikat o rozpoczęciu ataku na Stalingrad. Neumayer zostaje zdegradowany do rangi szeregowego żołnierza, za niekompetencje. Grzyb nie dociera na Radziecki front.
Nim jednak ktokolwiek otrząsnął się na wieść, że Bunkier 66 stracił swego dowódce, grzyb atakuje wszystkie pozostałe sektory z żywnością. Mimo natychmiastowej reakcji i determinacji uratowano część zapasów. Jednak żywności starcza tylko na kilka miesięcy...
Berlin próbuje połączyć się z Bunkrem 66. Cisza radiowa. Od dłuższego czasu nie ma oznak życia. Ostatnim komunikatem jest informacja o sfinalizowaniu napraw głównej bramy. Na miejsce zostaje wysłany mały oddział by odebrać ładunek grzyba i sprawdzić co się stało. Podejrzewa się uszkodzenie urządzeń nadawczych.
Mija rok. Nikt już nie oblewa Nowego Roku. Klęska pod Stalingradem. We wnętrzu Bunkru 66 ginie tzw. "Oddział Kontrolny". Nadal nie napływają żadne komunikaty. Prócz jednego, od ludzi wysłanych w Sudety. Dowództwo III Rzeszy z przerażeniem odsł[cenzura] jej treść. Hitler osobiście rozkazuje zniszczyć wszystko co może kogokolwiek naprowadzić na to miejsce. Zaś w Sudety jedzie specjalny oddział. Zwykły. Jednak wiozą ze sobą beton.
Bunkier 66 zostaje zabetonowany. Całe zewnętrzne zabudowania zostają zrównane z ziemią, a miejsce, gdzie znajduje się wylot tunelu z głównej bramy, wysadza się w powietrze. Bunkier 66 oficjalnie przestaje istnieć.



No cóż, trochę się tego nazbierało przez ten czas. W każdym razie naprawdę niewykluczone, że mod ukaże się w tym roku, bo podejrzewam, że kwestia modeli ( gotowych, tylko nie skompilowanych i zanimowanych ) broni szybko zostanie rozwiązana, natomiast modele przeciwników ... no cóż, co ja bym zrobił bez DoD:S ( trochę retexturingu i będzie cacy ). Zastrzegam jednak że modele broni są "domowej" roboty, żadne kopiuj, wklej Uśmiechnięty

No cóż, tyle z mojej strony jak na razie. Co do dodatkowych źródeł to można się jeszcze odnieść do naprawdę prehistorycznego wątku na HLmapsNOSKILL, gdzie pojawił się pomysł, rozwinął i zaczął powoli mieć ręce i nogi: http://hlmaps.noskill.pl/forums.php?m=posts&q=3525

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Tytanowy Janusz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 11 Cze 2007




PostWysłany: Pon Cze 11, 2012 23:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Bardzo mi się to podoba, z wyjątkiem modeli z DoD:S. Tym bardziej, że na stronie ModDB fajne masz koncepty postaci.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Ecto
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 29 Kwi 2009
Skąd: Gdynia

Steam ID: Ecto1703

PostWysłany: Pon Cze 11, 2012 23:16 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

To jest przykład idealnego pochwalenia się modem na forum: nie mówisz że masz pomysł na fabułę, miasto, bohatera albo miejscówki - pokazujesz co masz, jakieś konkrety. Wielki plus za to. Poza tym pomysł jest mistrzowski.
Bardzo mi się to podoba. Uśmiechnięty
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kalin
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 27 Sty 2008
Skąd: ze szpitala Miłosierdzia

Steam ID: Kalin1223
Xfire: to frajer!
PostWysłany: Wto Cze 12, 2012 08:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Fabuła świetna, gdyby ktoś zrobił grę z taką fabułą to aż miło by się grało.
Postaraj się i nie spieprz tego.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Trek
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 27 Lut 2010




PostWysłany: Sro Cze 13, 2012 17:29 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

To ten temat dopiero powstał? Bardzo szczęśliwy

A mod warty uwagi. Postaci wrogów są w drodze, nie martw się Morgan!
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Morgan
Świeży Headcrab



Dołączył: 02 Lut 2012


Steam ID: MorganSkinienAwC

PostWysłany: Sro Cze 13, 2012 17:40 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Modele postaci są z DoD:S, ponieważ trudno znaleźć kogoś od modeli. Teoretycznie byłbym w stanie sam zrobić sobie model w Blenderze, bo nie idzie mi to najgorzej, ale niestety muszę zadowolić się "przemalowanym" modelem z DoD:S. Takie życie Uśmiechnięty

Dzisiaj wrzuciłem trochę screenów oraz prowizoryczny FAQ, żeby nie było jakiś niejasności w najczęściej poruszanych kwestiach.
Jeszcze raz link: http://www.moddb.com/mods/bunker-66

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Maxoss
Stary Headcrab



Dołączył: 15 Sty 2012




PostWysłany: Nie Lip 29, 2012 14:13 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jeśli chciałbyś pomocy w modelach to możesz pisać do mnie
Modele robie sam już od kilku dobrych lat, textury wykonuje sam korzystając z gimpa (albo własne wykonane aparatem, albo z googla grafiki lub cg textures)
Oczywiście sam je kompiluje do odpowiedniego formatu.
Jeśli cię interesuje moje skromne portfolio to możesz obejrzeć
Kod:
http://graphmix.bugs3.com/

Juz dawno nie aktualizowałem.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Morgan
Świeży Headcrab



Dołączył: 02 Lut 2012


Steam ID: MorganSkinienAwC

PostWysłany: Pon Paź 01, 2012 21:10 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

http://www.youtube.com/watch?v=_7Q2Cazy58E

Teaster z alphy projektu, myślę, że mimo faktu, że nie udało się jeszcze podmienić modelu zombie, co być może nastąpi w okresie świątecznym, da się obejrzeć i nie załamać. Montaż i wykonanie by Dabu, jeszcze raz dziękuje za poświęcony czas.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Fr0styyy.
Bad Company 2 Headcrab
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Stargard Szczeciński

Steam ID: marco562

PostWysłany: Pon Paź 01, 2012 23:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nieźle

_________________
ImageImage
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
alfi
Młody Headcrab



Dołączył: 27 Sty 2008
Skąd: Śląsk



PostWysłany: Sro Paź 03, 2012 21:18 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Rewelacja! Kiedy można będzie pograć Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kalin
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 27 Sty 2008
Skąd: ze szpitala Miłosierdzia

Steam ID: Kalin1223
Xfire: to frajer!
PostWysłany: Czw Paź 04, 2012 07:27 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Za osiem lat.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Morgan
Świeży Headcrab



Dołączył: 02 Lut 2012


Steam ID: MorganSkinienAwC

PostWysłany: Czw Maj 30, 2013 22:07 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

W zasadzie to za kilka godzin, niestety tylko w wersję alpha. Wszystko jeszcze się przetwarza, potem będziecie mieli do dyspozycji [teoretycznie] grywalną wersję tego moda. Bardziej jako ciekawostka niż gra.

http://www.moddb.com/mods/bunker-66

Spoiler:

Image


_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Pią Maj 31, 2013 00:16 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Wow, nieźle...

Dawno nie patrzyłem, a teraz mod wygląda całkiem całkiem.
Na pewno zobaczę. Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Morgan
Świeży Headcrab



Dołączył: 02 Lut 2012


Steam ID: MorganSkinienAwC

PostWysłany: Pią Maj 31, 2013 12:03 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Zanim wszystko załaduje się na serwery ModDB, proszę: http://speedy.sh/rNFXz/B66-ALPHA.rar

Jeżeli ktoś jest zainteresowany, może spokojnie teraz rzucić okiem, co udało się zrobić Uśmiechnięty

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Pią Maj 31, 2013 13:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jeszcze takie pytanie: co trzeba do uruchomienia? Sam HL2 i SDK`i, czy Ep2 też?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Morgan
Świeży Headcrab



Dołączył: 02 Lut 2012


Steam ID: MorganSkinienAwC

PostWysłany: Pią Maj 31, 2013 13:48 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Half Life 2 z ep1 i ep2 Uśmiechnięty

Jeżeli chcecie się podzielić jakąś opinią ( nie będę płakał, jeżeli bardzo negatywną ) to zachęcam.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Piratess
Świeży Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 30 Cze 2013




PostWysłany: Nie Cze 30, 2013 23:41 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:
Wow, nieźle...

Dawno nie patrzyłem, a teraz mod wygląda całkiem całkiem.
Na pewno zobaczę. Oczko

też mi sie podoba ale, żeby WOW od razu?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Maxoss
Stary Headcrab



Dołączył: 15 Sty 2012




PostWysłany: Nie Cze 30, 2013 23:52 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Piratess napisał:
Sion napisał:
Wow, nieźle...

Dawno nie patrzyłem, a teraz mod wygląda całkiem całkiem.
Na pewno zobaczę. Oczko

też mi sie podoba ale, żeby WOW od razu?


Biorąc pod uwagę fakt, że całość została stworzona głównie przez jedną osobe (level design, historia etc), to myśle że użycie słowa "wow" w tym przypadku nie jest aż takie złe.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Brodzik
Świeży Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 11 Lip 2013




PostWysłany: Czw Lip 11, 2013 22:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Piratess napisał:
Sion napisał:
Wow, nieźle...

Dawno nie patrzyłem, a teraz mod wygląda całkiem całkiem.
Na pewno zobaczę. Oczko

też mi sie podoba ale, żeby WOW od razu?



WOW odrazu, bo przecież wymiata;)
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Rimo
Świeży Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 05 Lip 2013




PostWysłany: Czw Lip 18, 2013 10:21 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Podbisz napisał:
Tak po prawdzie pierwszy raz widzę bunkier 66 ale widzę że wygląda przyzwoicie już od tak mogę pogratulować fajnie fajnie Uśmiechnięty ale więcej się dowiem jak zagram ; )


przyzwoicie to mało powiedzialne, widziałeś całość?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)