Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Engine error po update Steam, czyli jak to naprawić Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Martinezs
Świeży Headcrab



Dołączył: 10 Wrz 2010
Skąd: Cyberspace

Steam ID: B3W B3W

PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 17:13 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mam pytanie. Jak ponownie odpalić mody po tym update. Wyskakuje mi coś takiego : setupArrayprops_r: array prop '(null)' is at inedx zero??
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 17:19 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1289845
Przynajmniej tak mi się wydaje.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Martinezs
Świeży Headcrab



Dołączył: 10 Wrz 2010
Skąd: Cyberspace

Steam ID: B3W B3W

PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 19:27 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dzięki działa Szczęsliwy Gordon . Wystarczy w gameinfo.txt(w folderze moda) zmienić SteamAppId i dopisać( tylko dla HL2 i Episode 2) w SearchPaths : Game |all_source_engine_paths|sourcetest. Ale nie wiem jeszcze jak to się ma dla modów pod czystego HL2, bo trzeba tam kopiować scenes i mapy jeśli na nich mod chodzi. Tylko które scenes i które mapy?


Ostatnio zmieniony przez Martinezs dnia Nie Wrz 12, 2010 22:30, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 19:43 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ze starego GCF'a dla HL2?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Martinezs
Świeży Headcrab



Dołączył: 10 Wrz 2010
Skąd: Cyberspace

Steam ID: B3W B3W

PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 22:15 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

# extract scenes folder from half-life 2 content.gcf into the mod's scenes folder (if it has one). (If you have a newer installation of HL2, extract from half-life 2 2007 base content.gcf)
# if the mod uses HL2 maps, extract maps folder from half-life 2 content.gcf into the mod's maps folder. (If you have a newer installation of HL2, extract from half-life 2 2007 base content.gcf).

Czyli jeśli masz Orange Box'a to z tego 2007 base content. Jak nie to z tego drugiego. Chyba Gordon wywiesił jęzor .
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)