Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Średniowieczny Mod TF2?! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Pon Lut 01, 2010 21:40 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

shL napisał:
a topór zakazany bo cherlawy magik by go użyć nie mógł : O


Mógłby nim kreślić znaki w ziemi, nie wiem z jakim skutkiem.

_________________
Image
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
BuZz
Buzzied Headcrab



Dołączył: 26 Maj 2009
Skąd: Warszawa

Steam ID: buzzied
Xfire: guner000
PostWysłany: Pon Lut 01, 2010 21:40 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

hm, ja mogę się wziąć za pisanie zasad na dane mapy Uśmiechnięty

_________________
Image
Jeżeli czego potrzebujesz - napisz do mnie:
GG - 7655860
Steam: Buzzied
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
shL
Świeży Headcrab



Dołączył: 22 Sty 2010




PostWysłany: Pon Lut 01, 2010 22:54 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Na dane mapy?
Znaczy że każda mapa kierować miała by się innymi zasadami? ;q
Uh.. to stanowczo za dużo ; o

Chodzi mi raczej o to jaka klasa jakich broni może używać itp.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
BuZz
Buzzied Headcrab



Dołączył: 26 Maj 2009
Skąd: Warszawa

Steam ID: buzzied
Xfire: guner000
PostWysłany: Pon Lut 01, 2010 23:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

No dobra, to zabieram się do spisywania Uśmiechnięty

_________________
Image
Jeżeli czego potrzebujesz - napisz do mnie:
GG - 7655860
Steam: Buzzied
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Uzriel
Świeży Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 28 Sty 2010


Steam ID: Uzriel
Xfire: uzrielpl
PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 11:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Czyli mag z flaregunem nie może używać flamethrowera?

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu GaduMSN Messenger
Karl0ss
Świeży Headcrab



Dołączył: 26 Cze 2009


Steam ID: 0:1:11108308
Xfire: k4rl0ss
PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 12:05 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Łopatologicznie:
MAG: Silny strumień powietrza, Flara, Podpalanie strzal.
TADAM.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Mnisia :*
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: Warszawa



PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 12:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Pyro to mag bojowy dlatego ma topór.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
kubos
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: z lasu

Steam ID: kubos2000

PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 15:42 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mnisia :* napisał:
Pyro to mag bojowy dlatego ma topór.

Ale zwykły topór , bo po podpaleniu przeciwnika z Axtinguisherem był by OP.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
SemaruPL
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: 49°37'2.83"N 20°42'55.20"E

Steam ID: semaru2

PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 15:52 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:
A byłbyś w stanie wyłączyć miotaczowi ognia ogień? ;D
Słyszałem że da się zmienić żę np. Minigun strzela rakietami więc to jest raczej też możliwe :p
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
BuZz
Buzzied Headcrab



Dołączył: 26 Maj 2009
Skąd: Warszawa

Steam ID: buzzied
Xfire: guner000
PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 16:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Spis klas:

1. Wojownik
Klasa: Demoman
Uzbrojenie: Miecz i tarcza
Zastosowanie: Różnorakie, od epickich szarż na wroga do zwykłej obrony danego punktu. Największa mobilność wśród dostępnych klas.

2. Łucznik
Klasa: Sniper
Uzbrojenie: Łuk, Jarate i Kurki
Zastosowanie: Wspomaganie swoich towarzyszy przez Jarate, wykańczanie przeciwników na daleki dystans, Kukri do obrony własnej.

3.Mag bitewny
Klasa: Pyro
Uzbrojenie: The Rakietnica (wybaczcie, nie mogłem się powstrzymać), miotacz płomieni, zwykły topór.
Zastosowanie: Używa rakietnicy jako Kuli Ognia i Inferno (potężny czar, który wywołujemy tauntem, domyślnie G), miotacz płomieni służy mu jako Magiczny Wicher oraz do podpalania strzał łuczników. Posiada topór, który służy do obrony własnej.

4.Górnik
Klasa: Soldier
Uzbrojenie: Equalizer oraz Buff Banner
Zastosowanie: Wspomaga swoich towarzyszy przez Buff Banner. Jest typowym supporterem - na początku nie ma szans, na wygranie z Rycerzem, jednak im więcej odniesie ran, tym bardziej staje się zabójczy. UWAGA: Grając jako górnik nie możesz się "obijać" wyrzutnią rakiet oraz wykonywać rakietowych skoków.

5.Ogr
Klasa: Heavy
Uzbrojenie: Pięści oraz kanapka
Zastosowanie: Walka bezpośrednia, udzielanie pomocy potrzebującym towarzyszom przez rzucanie im kanapki. Dzięki największej ilości punktów zdrowia ta klasa może przyjąć najwięcej ciosów na swoje barki.

6.Alchemik
Klasa: Engineer
Uzbrojenie: Klucz, narzędzie do budowania
Zastosowanie: Buduje "Magiczne szafy" oraz portale, z których mogą korzystać jego sprzymierzeńcy. Posiada klucz, którego używa do obrony własnej oraz ulepszania swoich budowli.

7.Zabójca
Klasa: Spy
Uzbrojenie: Nóż, dowolny zegarek.
Zastosowanie: Unikając bezpośredniej walki zakradniesz się na tyły linii wroga. Będziesz ich eliminował cicho i bez żadnych śladów, wbijając im nóż w plecy.

8. Posłaniec
Klasa: Scout
Uzbrojenie: Bonk oraz Sandman
Zastosowanie: Małe szanse w walce bezpośredniej, jednak świetnie sprawdza się jako pomocnik. Jego magiczny napój, dzięki któremu zyskuje czasową nieśmiertelność pozwala mu przejść za linię wroga, a jego piłeczka pozwala ogłuszyć na parę sekund przeciwnika.

9. Szaman
Klasa: Medic
Uzbrojenie: Ubersaw, Medigun lub Kritzkrieg
Zastosowanie: Za pomocą modlitw przywraca siły witalne swoich sojuszników. Po jakimś czasie intensywnej pracy może nawet uczynić jednego z nich nieśmiertelnym lub miażdżąco zwiększyć jego siłę ataku. Wyposażony w piłę do kości, która została wykuta z magicznego metalu, która z każdym trafieniem w tors przeciwnika daje Szamanowi 25 punktów many.
_____________________________________________________________

Uff, koniec!

_________________
Image
Jeżeli czego potrzebujesz - napisz do mnie:
GG - 7655860
Steam: Buzzied
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 16:48 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Po pierwsze było powiedziane chwilę temu, że sniper nie ma kukri. Było to głupie bo kukri nie pasuje do średniowiecza i dużo ciekawiej się gra łucznikiem skoro nie może atakować z bliska. (Więcej kampienia na murach z wojownikiem [chyba rycerzem] do obrony)

I po drugie Mag. Jak ma rakietnicę to powinien zrezygnować z wichury i podpalania strzał. Ale jak ma miotacz to może dać inferno.

Po trzecie i najważniejsze chciałbym ustanowić pewną komisję, która ustali i formalnie te zasady ogłosi. Proponuję, żeby w tej komisji znaleźli się:
Qam. - jako, że on to wymyślił (wydropił łuk ^^ )
BuZz - bo się strasznie pcha i ma nawet dobre pomysły.

i reszta, która grała w czasie pierwszej edycji tego moda.

TO jest MOJA propozycja i zatwierdzić ją może chyba tylko Qam., a więc na razie dziękuję, dobranoc.

Edit@:

Spy to chyba miał być asasyn bo zabójcami są wszyscy z tej drużyny. Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Buhen
Meet the Headcrab



Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Wielkie Księstwo Zimwafle (koło Lubaszczyzny)

Steam ID: Viroos433 / Zlewozmywak_kamikaze

PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 18:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Wy lepiej myślcie jak wprowadzić te ograniczenia od strony technicznej. Język
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Uzriel
Świeży Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 28 Sty 2010


Steam ID: Uzriel
Xfire: uzrielpl
PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 19:18 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:

Edit@:

Spy to chyba miał być asasyn bo zabójcami są wszyscy z tej drużyny. Oczko

Tak, ja tekstem
Uzriel: Ja jestem średniowiecznym ASASYNEM!!!!

Wymyśliłem mu nazwę po czym padłem kilka razy i zostałem Kapłanem (tylko czemu mówiliście na mnie szaman :<)

A 8 to powinnien być Goniec jak to było oryginalnie i jestem za tym aby nie używał sandmana bo piłkami to raczej w średniowieczu nie odbijali w przeciwników

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu GaduMSN Messenger
Pablo Querte
Stary Headcrab



Dołączył: 23 Gru 2008




PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 20:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ale za to w średniowieczu byli magowie miotający ognistymi kulami oraz ogry rzucające kanapkami...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 20:05 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

W sumie to scout mogłby nie atakować (skoro to i tak jest inna rozgrywka.) Służyłby do przechwytywania punktów i artefaktów.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
shL
Świeży Headcrab



Dołączył: 22 Sty 2010




PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 20:10 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Buzz - dobra robota, podoba mi się wszystko poza toporem dla maga,
jeżeli on zostaje to także kukri dla łucznika, jeżeli wyleci kukri to także toporek ;q
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 20:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie pasuje. Bo mag jest na krótkie dystanse, a nie na długie! Prędzej medykowi zabrać nożyk dodający manę niż magowi topór.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Mnisia :*
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: Warszawa



PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 20:39 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Masz swoje kukri.
Ew. niech walczy rękoma D:
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Uzriel
Świeży Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 28 Sty 2010


Steam ID: Uzriel
Xfire: uzrielpl
PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 21:47 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Kukri i topór wylatują. Takie były pierwotne założenia i tak powinno zostać.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu GaduMSN Messenger
SemaruPL
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: 49°37'2.83"N 20°42'55.20"E

Steam ID: semaru2

PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 22:05 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

SUCCES! Zrobiłem działającego configa odnośnie tych broni :D (Wzorowane na liscie Buzza)

<zaraz dam linka>

EDIT:
Image
pewno domyślacie się gdzie to wrzucić

GOOD WARNING IS NOT BAD!
Dla pewności i bezpieczeństwa radzimy wywalić z katalogu tf'a ten pliczek jeśli się wchodzi na multi
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)