Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Mapcykl TF2 & CSS? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Bombel
Stary Headcrab



Dołączył: 16 Sty 2008
Skąd: z redakcji HeadFückta

Steam ID: bombelo

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 16:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Aerospace jest jeszcze gorszy od labora - poza tym zjada FPSy gorzej niz GTA IV.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Maxiter
Furrcrab



Dołączył: 08 Lis 2008
Skąd: Konin

Steam ID: Gorky0
Xfire: maxiter
PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 17:53 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ctf_geothermal_b2 Polecam. Bardzo dobra mapa Ctf

_________________
Pionier w CoHu napisał:
Need bunkers?

Image
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
kłam
Gonarch



Dołączył: 13 Kwi 2007




PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 18:37 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Tak jak pisał zEB - na pierwszy rzut idą mapy ultrapopularne i nie ukrywam - z małą domieszką customów (DL to na początek wielkie zuo - wyciaga ludzi z serwera jak mało co). Także swoje propozycje przestawiajcie w formie listy pełnej konkretów a nie "raz grałem i super" - takie wiadomości równie dobrze możecie zapisać na kartce, a później wyrzucić do kosza Uśmiechnięty
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
zEB
Uber Metalowy Headcrab



Dołączył: 15 Kwi 2007




PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 19:12 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A ja w międzyczasie przemyślałem sam mapcycle i tak bym go rozwiązał:

de_dust
cs_office
de_aztec
de_prodigy
de_dust2
de_cbble
de_train
cs_militia (jak ktoś jest tego, to można zablokować AWM)
de_nuke
de_inferno_pro (jest to staro-nowe inferno, ponieważ wersja z CS:S jest strasznie udziwiona, ale to opcjonalne)
de_piranesi
cs_assault (nie lubię tej mapy, ale ludzie ją w zasadzie grają)
de_chateu (opcjonalnie)
de_kabul (ludzie w zasadzie mają tą mape)

Jest tego sporo, są wszystkie klasyczne mapy, jest troszkę "nie-pro" dziwolągów i myślę że na początek to będzie dość.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Borsuk
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: wiedziałeś?

Steam ID: Borsuk

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 20:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Moj mapcyk dla tfa :

pl_goldrush
pl_badewater
cp_granary
cp_dustbowl
cp_gravelpit
cp_badlands
cp_fastlane
cp_well
ctf_well
ctf_2fort
ctf_turbine
tc_hydro
pl_warpath(to stare)
ctf_chaos
cp_jailbreak

Jeśli o areny chodzi to
arena_badlands
arena_granary
arena_lumberyard
arena_ravine

A tak ogólnie to jestem za rtv i nominate.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
123Eddy123
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 26 Lip 2007
Skąd: Poland

Steam ID: Zenobiusz(PL)

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 23:05 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Debosy napisał:
a przy okazji dał bym szansę tej mapie: pl_jungle_a1c

Jest pięknie wykonana i odróżnia się klimatem od innych.
http://www.fpsbanana.com/maps/86128?mn=14


spagin napisał:
http://www.fpsbanana.com/maps/73575


Jedna z takich fajniejszych na otwartej przestrzeni, grałem sam i wcale aż tak źle nie było.


Czy wszyscy muszą mnie ubiegać z fajnymi mapkami Smutny Gordon (żart Rozbawiony Gordon )
Ale żeby nie było że nie dodałem nic od siebie to proponuję http://www.fpsbanana.com/maps/83135

A jak chodzi o standardówki to
ctf_2fort
cp_fastlane
cp_well
pl_goldrushcp_granary
cp_dustbowl
moja ulubiona pl_badewater
itp.

ps. A może stworzył by ktoś specjalną headcrab'ową mapkę Gordon wywiesił jęzor
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Debosy
Headcrab ALL in one



Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 09:14 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Generalnie mocno mi zalerzy na tych 2 mapkach bo ogólnie zgadzam się z resztą padających propozycji.

Są to jak już mówiłem:

1)pl_jungle_a1c
http://www.fpsbanana.com/maps/86128?mn=14

2)ctf_aerospace_b4
http://www.fpsbanana.com/maps/73575

Obie są przepięknie wykonane , a do tego zrealizowane w bardzo ciekawy sposób , są wręcz unikalne.

Proponuję więc na początek taki układ:

- mapy standardowe
- kilka map fanowskich SPRAWDZONYCH (tzn takich na ktorych juz sie grało i wie jakie są)
-kilka fanowskich map NIESPRAWDZONYCH (generalnie kilka objecujących nowości)
- kilka aren (które mógłby na przykład odpalać admin )

Ważne żeby mieć choc ciutke inne mapy w porownaniu do innych serverów , nie o to w końcu chodzi by na każdym polskim serverze mapy się powtarzały , toteż wyżej moje 2 propozycje.

_________________
www.samochodyswiata.pl
www.gtasite.pl
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Mrocz
Mroczny Headcrab



Dołączył: 22 Kwi 2007
Skąd: Sopot

Steam ID: MrocznyMrocz
Xfire: Xfrajer ssie
PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 12:22 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

zEB napisał:

de_dust
cs_office
de_aztec
de_prodigy
de_dust2
de_cbble
de_train
cs_militia (jak ktoś jest tego, to można zablokować AWM)
de_nuke
de_inferno_pro (jest to staro-nowe inferno, ponieważ wersja z CS:S jest strasznie udziwiona, ale to opcjonalne)
de_piranesi
cs_assault (nie lubię tej mapy, ale ludzie ją w zasadzie grają)
de_chateu (opcjonalnie)
de_kabul (ludzie w zasadzie mają tą mape)


o cs_italy nie zapomniałeś? ;]

_________________
Image
NFSKTNGTNKASFBBTT
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 13:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

zEB napisał:
A ja w międzyczasie przemyślałem sam mapcycle i tak bym go rozwiązał:

de_dust
cs_office
de_aztec
de_prodigy
de_dust2
de_cbble
de_train
cs_militia
de_nuke
de_inferno_pro
de_piranesi
cs_assault
de_chateu
de_kabul


Wszystko ładnie, ale bym dodał jeszcze cs_italy i de_rats (fajna mapka, można czasami pograć). Brakuje mi tutaj też de_westwood.

Prócz standardowych trybów takich jak cs i de, dodałbym mapy _aim, które można by włączyć gdy na serwerze jest mniej osób.

$2000$
awp_india_v2
aim_map
aim_deagle7k
aim_officewar
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Kazio
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 27 Maj 2007
Skąd: Z Torunia oczywiście

Steam ID: Prawdopodobnie Kazio.

PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 13:44 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie wiem czy istnieje pod source takie mapy jak:
de_tuscan
de_cpl_mill

Fajne mapki tzw turniejowe więc jest balans drużyn.

_________________
Chętnie chciałbym mieć coś w podpisie.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 14:34 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Kazio napisał:
Nie wiem czy istnieje pod source takie mapy jak:
de_tuscan
de_cpl_mill

Fajne mapki tzw turniejowe więc jest balans drużyn.


de_cpl_mill

Tuscana nie znalazłem w wersji Source.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 14:46 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ja bym proponował fy_iceworld. Nawet mogłoby być ukryte i tylko admin mógłby wybrać Bardzo szczęśliwy

_________________
🦀🦀🦀
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
zEB
Uber Metalowy Headcrab



Dołączył: 15 Kwi 2007




PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 16:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mrocz, DawSolo @ myślałem o tym, ale cs_italy jest mapką makabrycznie niezbalansowaną, grywa się ją, ale raczej z przezwyczajenia, a zaproponowany mapcycle jest dostatecznie długi, dlatego pozwoliłem sobie z niej zrezygnować. Starczy jeden Assault.
De_Westwood nie jest chyba w standardzie, a nie jest też aż tak dobrą i popularną mapą (w zasadzie jest dość ciasny) żeby go w razie czego dl'ować, a tego lepiej unikać na początku.

Bardziej bym się skłaniał ku cs_havana niż cs_italy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Mrocz
Mroczny Headcrab



Dołączył: 22 Kwi 2007
Skąd: Sopot

Steam ID: MrocznyMrocz
Xfire: Xfrajer ssie
PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 16:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jak chcesz zbalansowane mapki to wpakuj tam same "symetryczne" mapy które w każdym miejscu są niemalże identyczne ;] Wtedy jednak gra będzie jedynie dla Pr0 którzy nie zauważyli, że gra zwykłym użytkownikom już dawno się znudziła Język. Trochę "zróżnicowania" mapek trzeba wprowadzić. W prawdziwych akcjach CT nie raz wpada w sytuacje gdzie Terrorysci mają przewagę i na odwrót... Niech gra daje jakieś wyzwania a nie tylko test "celności" ;]

_________________
Image
NFSKTNGTNKASFBBTT
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
zEB
Uber Metalowy Headcrab



Dołączył: 15 Kwi 2007




PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 17:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Cytat:
Trochę "zróżnicowania" mapek trzeba wprowadzić. W prawdziwych akcjach CT nie raz wpada w sytuacje gdzie Terrorysci mają przewagę i na odwrót... Niech gra daje jakieś wyzwania a nie tylko test "celności" ;]

Gra na italy gdy w terro jest czterech zgranych i średnio ogarniętych graczy wygląda tak:
-Idziecie tunelem, łatają was z AWP jak kaczki, kompletny "bez szans".
-Idziecie od domku? Spoko, sytuacja się powtarza, wychodzicie z zakrętu i zanim w ogóle zdarzysz się przyjrzeć sytuacji zginie dwóch, lub trzech CT.
-Schodami? Czeka w oknie dwóch kolegów z kałachami, jesteście bez szans.

W każdym z trzech przypadków, nie macie szans bo ledwo widzicie przeciwnika który na dodatek może się błyskawicznie ukryć, w sytuacji gdy on ma was jak na dłoni. To nie jest gra tylko rzeźnia. Gracze zaczynają przechodzić do terro i sytuacja się tylko pogarsza. Dlatego italy jest mapą której lepiej unikać.

Oczywiście można się przez to przebić, jak się gra od 8 lat, a ostatni rok bardzo aktywnie, to faktycznie, można mieć takiego cela że zdąrzysz zdjąć przeciwnika. Ale ponoć to nie miał być test celności.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Mrocz
Mroczny Headcrab



Dołączył: 22 Kwi 2007
Skąd: Sopot

Steam ID: MrocznyMrocz
Xfire: Xfrajer ssie
PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 17:29 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

zEB napisał:
Post


Za każdym razem jak grałem, to była moja ulubiona mapa niezależnie czy grałem w CT czy T ;] I mówi ci to osoba, co w CS'ie zawsze słaba była i nie grała od kilku lat Język

_________________
Image
NFSKTNGTNKASFBBTT
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
bil-u
Poison headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Kielce

Steam ID: bil-u

PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 17:41 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Cs_italy to straszliwa katorga dla CT i zEB słusznie jej nie uwzględnił. Być może gdyby zablokowac na niej AWP byłoby lepiej ale i tak przy lepiej ogarniętych graczach w T praktycznie nie ma gry.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 18:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

bil-u napisał:
Cs_italy to straszliwa katorga dla CT i zEB słusznie jej nie uwzględnił. Być może gdyby zablokowac na niej AWP byłoby lepiej ale i tak przy lepiej ogarniętych graczach w T praktycznie nie ma gry.


Ale wrzucić ją można. Jeśli ct będzie dostawało po pupie to admin zmieni trochę składy. I nie musi to być wcale mapa automatycznie włączana, ale którą może admin ustawić.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
zEB
Uber Metalowy Headcrab



Dołączył: 15 Kwi 2007




PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 20:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mrocz napisał:
zEB napisał:
Post


Za każdym razem jak grałem, to była moja ulubiona mapa niezależnie czy grałem w CT czy T ;] I mówi ci to osoba, co w CS'ie zawsze słaba była i nie grała od kilku lat :P

Widzisz, a ja na cs'ie zjadłem zęby i sporo razy widziałem coś co trudno nazwać inaczej jak masakrą.
Nie jest też tak że nie lubię italy (bo nie lubię połowy map które wpakowałem w mapcykle'a ;) ), po prostu wiem jak bywa z grywalnością na tej mapie i moim zdaniem jest ona zbędnym elementem na serwerze. Ale niezależy mi też szczególnie żeby jej nie było.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
BioOrc
DOOM Headcrab



Dołączył: 14 Maj 2007
Skąd: Napewno z daleka od ciebie

Steam ID: BioOrc
Xfire: bioorc
PostWysłany: Czw Mar 26, 2009 20:26 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

W CSS dodałbym trochę mapek więcej i vote-a. Bo albo jest ich zbyt mało albo ja zawsze trafiam na te same Bardzo szczęśliwy

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)