Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Wszystko o Left 4 Dead Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Pią Sie 01, 2008 11:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Oryginalny werszyn
Premiera Left 4 Dead: 4 Listopada 2008 roku.

LEFT 4 DEAD
“Fight together…or die alone/Walcz razem... lub zgiń samotnie”

Wiadome informacje:

Czym jest Left 4 Dead?
- Left 4 Dead to gra komputerowa z gatunku First Person Shooter (mówiąc krótko, strzelanina Oczko ) skupiająca się na grze przez internet i współpracy obydwu drużyn. Protagonistami jest czwórka przypadkowych ludzi, którzy szczęściem okazali się naturalnie uodpornieni na wirus, który rozprzestrzenił się po świecie i zamienił ludzi w szalonych, agresywnych psychopatów. Antagonistami jest, oprócz nieskończonej hordy wściekłych ludzi, piątka u której wirus zmutował i stał się jeszcze groźniejszy.

Gameplay
Left 4 Dead jest grą silnie opierającą się na kooperacji. W czasie gry rywalizować będą ze sobą dwie drużyny - Survivors/Ocaleni i Infected/zainfekowani. Celem tych pierwszych jest przedostanie się z punktu A do punktu B i przetrwanie. Drużyna zainfekowanych ma za zadanie utrudnić życie drużynie ludzi... bardzo utrudnić.
Zapowiedziane są 3 tryby gry (nie różnią się od siebie za bardzo):

Deathmatch - 4 ludzi musi przedostać się z punktu A do punktu B, w zainfekowanych "bossów" wcielą się ludzie.
Co-op - Jak wyżej, z tą różnicą, że bossowie są botami
Campaign - Tryb do gry w pojedynkę, Twoja drużyna i zainfekowani są botami.

Podstawowe informacje:
- Postaci nie różnią się od siebie niczym poza wyglądem i głosem. Nie ma tu wyspecjalizowanych klas, lub bonusów do życia/szybkości.
- Każdy scenariusz rozpoczynasz ze zwykłym pistoletem. Lepszą broń i ładunki wybuchowe zdobyć będzie można po drodze.
- Friendly Fire jest zawsze włączony, nie ważne na jakim poziomie trudności grasz, nie ma możliwości łatwego wyłączenia go.
- Celem ludzi jest przetrwanie i dostanie się do końca scenariusza. Celem zainfekowanych, zabicie ludzi.

Zainfekowani
Jak pewnie już wiemy, w grze zmierzą się ze sobą 4 ludzie z bronią palną i zainfekowani, których jedyną bronią są ich własne pięści i nogi. Ten pojedynek wydałby się przesądzony gdyby nie to, że zainfekowani mają jedno wyraźne ułatwienie...
Ilość... wielką ilość.
- Horda zainfekowanych jest niezliczona. Pojawiają się wszędzie, wychodzą i atakują z każdego miejsca. O ile jeden nie jest w stanie dużo zrobić, to 30, które Cię otoczą i butują, są już w stanie zrobić krzywdę.
- Warto jeszcze zwrócić uwagę, że nie walczymy z powolnymi, potykającymi się zombie. Walczymy z żywymi ludźmi, których nienawiść i szaleństwo przesłoniło nawet zmęczenie wynikające z długiego sprintu. Oni POTRAFIĄ biegać.
- Zainfekowani zazwyczaj będą chodzić bez celu... do czasu. Gdy zobaczą cię i rozpoznają, że nie jesteś jednym z nich, zaczną się nawoływać, aby wspólnie cię rozdeptać. I zrobią to, o ile ich nie powstrzymasz.
- Nie ma możliwości zabicia wszystkich zainfekowanych. Nie ma ustalonej liczby truposzy. Dlatego, jeśli zdecydujesz się na pozostanie w jakimś miejscu i walczenia z nimi w barykadzie, możesz dość szybko skończyć bez amunicji i życia. Celem gry jest ucieczka, a nie walka.

Wspomagacze dla ocalałych

- Przede wszystkim, skuteczniejsza broń. Oprócz strzelb, karabinków, karabinów i działek stacjonarnych mamy możliwość obrzucania zainfekowanych koktajlami mołotowa i bomb własnej produkcji z wabikami.
- Latarka z baterią, która nigdy się nie wyładuje. Nie ma w końcu nic bardziej wku**iającego niż błądzenia w egipskich ciemnościach
- Kolorowy obrys postaci, gdy jest poza ścianą (wall hack Bardzo szczęśliwy). Dzięki niemu wiemy gdy na przykład nasza postać jest w niebezpieczeństwie i leży na ziemi.
- Każdą bronią, prócz strzału, będziemy mogli po prostu przywalić. Oprócz odrobiny punktów obrażeń postać, która oberwie na chwilę straci równowagę i zostanie odepchnięta do tyłu, co w tłumie spowodować może tzw. efekt domino. Poza tym, czasami lepiej trzepnąć zainfekowanego bossa, gdyż postrzał może zranić także i naszego przyjaciela. Kolejną ważną zaletą jest możliwość odepchnięcia naszego przyjaciela, w razie gdyby blokował drogę. Pożegnajcie się z przenikaniem postaci, znanym z Team Fortress 2 Uśmiechnięty
- Ludzie mogą za sobą zamknąć drzwi, co może się przydać na chwilowe zatrzymanie pościgu. Drzwi oczywiście nie wytrzymają zbyt długo, ale zawsze można wywalić w nich dziurę i strzelać przez nią do zainfekowanych. To samo tyczy się ścian.

Śmierć
Śmierć w Left 4 Dead wygląda inaczej, niż np. w Zombie Mod'zie do CS:S
-Po śmierci nie zmieniamy się w zainfekowanego.
- Gdy nasz wskaźnik życia sięgnie zera, nie giniemy od razu. Upadamy z możliwością strzelania z pistoletu i odganiania pojedynczych zainfekowanych.
- Gdy już leżymy, uruchamia się nam specjalny "licznik" wykrwawienia. Mamy 300 punktów, które spadają (3 punkty na 1 sekundę). Zainfekowani oczywiście, mogą to przyspieszyć, tłukąc nas. Gdy i ten wskaźnik sięgnie zera, jest już absolutnie po nas, i prawdopodobnie odrodzimy się na początku mapy, gdzie będzie musiał pomóc nam ktoś z drużyny, lub na następnej.
- Oczywiście, zanim się wykrwawimy, nasz przyjaciel będzie mógł pomóc nam wstać. To zajmie trochę czasu, więc trzeba się upewnić, że nie ma zainfekowanych w pobliżu, którzy mogą przerwać ten proces.
- Wszystko ma co prawda swoją granicę. Możemy być "wskrzeszeni" tylko 3 razy. Potem giniemy na miejscu, bez wykrwawiania się.
- Jako trup, możemy wcielić się w widza, póki pozostali nasi towarzysze nie przejdą mapy, lub odnajdą "nas" zrespawnowanych gdzieś.
- Szybkość biegu naszej postaci zależy od życia. Jeśli nie mamy ani jednej rany, biegniemy szybciej niż wiatr (nie do końca Język), jeśli trzymamy się na taśmie i sznurkach (Język) idziemy wolniej od ślimaka z hemoroidami.
- Każdy z ocalałych może nieść ze sobą apteczkę, którą może uleczyć siebie lub towarzysza. Apteczki są tylko na checkpoint'ach, więc trzeba być z nimi ostrożnym.
- Są też tabletki przeciwbólowe, lecz życie które przywracają jest tylko chwilowe (patrz. medyk w team fortress 2, gdy uleczy ponad 100%).

AI Director/Reżyser SI
Niewątpliwą perełką Left 4 Dead, jest reżyser sztucznej inteligencji. To system, który automatycznie przydziela ilość zainfekowanych (Drużyna Chuck'ów Norris'ów - walka non stop, drużyna łamag - mało zainfekowanych) i automatycznie generuje spawn'y dla zainfekowanych, co powoduje, że scenariusze nigdy nie wyglądają tak samo. Za pierwszym razem, bowiem zainfekowani zaatakują nas zeskakując z dachu, a za drugim wychodzić będą raczej z domów.

Komunikacja
W Left 4 Dead dobrze będzie się porozumiewać, ale ponieważ nie zawsze mamy możliwość naciśnięcia Z/X/C i odpowiedniej komendy, Left 4 Dead nadaje niektóre komunikaty automatycznie (Takie jak "realoading!"), lub pół-automatyczine (np. informacja o jakimś bossie w okolicy).
Każda postać ma ponad 1000 linijek dialogu, więc nie znudzimy się szybko jedną komendą.




To na tyle, później, albo jutro opiszę o drużynie zainfekowanych. Prosiłbym o nie pisanie w tym temacie, żeby było przejrzyście. Jak ktoś chce pomóc (i potrafi tłumaczyć z angielskiego) niech da mi znać Uśmiechnięty

_________________
🦀🦀🦀

Ostatnio zmieniony przez Mixon dnia Nie Sie 03, 2008 13:44, w całości zmieniany 2 razy
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Advisor
Stary Headcrab



Dołączył: 07 Cze 2007
Skąd: Wrocław

Steam ID: Jarek71
Xfire: CombineAdvisor
PostWysłany: Sob Sie 02, 2008 13:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Przeciwnicy(ci którzy chcą zrobić ziaziu ocalałym):
Zwyczajny zainfekowany
Zarażeni pewnym rodzajem wścieklizny, są bardzo zdenerwowani i nie podoba im sie fakt, że czteroosobowa grupka ocalałych ludzi żyje. Są ciutke zdeformowani. Nie wiadomo czemu nie atakują siebie nawzajem.
Nie mogą być kontrolowani przez graczy.
Zainfekowany:
http://au.media.pc.ign.com/media/818/818215/img_4162063.html
Zjazd zainfekowanych:
http://www.shacknews.com/screens.x/left4dead/Left+4+Dead/1/060407/LeanAndShout.jpg
Boomer
(w jednym czasie na planszy moze być tylko jeden)
Boss zainfekowanych, duży i niemiły. Zaopatrzony w pojemny brzuszek pełen krwawych wymiotów i metanu(wtf). Może rzygnąć na naszych milusich ocalałych, albo nawet na kilku jeśli jest "pro". Dzięki temu
ocaleni zaczynają widzieć jak po niezłym koksie, a na dodatek mokre noski zainfekowanych od razu wyczują obrzyganych przez boomersa survivorsów. Boomerek może zespawnić troche zainfekowanych kolegów.
Dzięki temu nie dość, że ocaleni są praktycznie ślepi to jeszcze dzikie hordy chcą ich upiec na
wolnym ogniu. Boomer może "ładować rzyga", im więcej naładuje, tym więcej zainfekowanych zespawni podczas uwolnienia "węrza w kolorze". A na to wszystko boomerek może eksplodować(metan) kiedy survivorsi
władują w niego troche ołowiu. Eksplozja obsypuje teren wokół byłego boomera ładnym rzygiem, więc lepiej być daleko kiedy boomer poczuje wzdęcie. Boomerzaki mogą również skakać z budynków coby eksplodować przy uderzeniu o glebe, więc w odpowiednich rękach są sterowanymi bombami. Boomerzaki są powolne.
Trzeba być ślepym, pijanym i patrzeć na ładnego ptaszka na drzewie, żeby nie przyuważyć bommersa.
Boomer jest jednym z tych ziemniaków, którymi mogą sterować gracze. Milusio.
Boomer:
http://i162.photobucket.com/albums/t280/left4dead411/boomer1.jpg
Smoker
(w jednym czasie na planszy może być tylko jeden)
Kolejny boss zainfekowanych w którego mogą wcielić sie gracze. Jego możliwość specjalna to długi na pięćdziesiąt stóp języczek, którego używa coby łapać niezainfekowanych koleżków(50 stóp :-]). Jęzor może byc użyty w celu wrzucenia ofiary w hordy zainfekowanych. Albo załatwienia komuś wycieczki za jakąś niebezpieczną krawędz. A najlepiej to podrzucić frajera gdzieś wysoko i niech sobie leci w dół. Im dłużej smoker trzyma ocalonego, tym więcej przybywa mu tymczasowego żyćka
(maksimum 100%). Kiedy smoker umiera, eksploduje tak jak boomersi. Tyle, że zamiast "rzyga" mamy tu dym. Przez ten dym survivorsi zaczynają sie dusić i nie mogą używać komunikacji głosowej, widoczność też jest mocno ograniczona. Grając smokerem możemy troche dymu
wypuścić jeszcze przed śmiercią. Smoker to niebezpieczny kotek we właściwych rękach(tak jak wszyscy bossi, lololol)
Smoker:
http://i162.photobucket.com/albums/t280/left4dead411/smoker2.jpg
Hunter
(w jednym czasie na planszy może być dwóch)
Kolejny boss zainfekowanych w którego mogą sie wcielić gracze. Huntery to swego rodzaju assassyni zainfekowanych. Posiadają dwa "typy" ataku:
1. Hunter skacząc na na survivorsa pcha go do tyłu(najlepiej na jakąś krawędz lub w grupke zainfekowanych). Taki atak dezorientuje survivorsa, i naturalnie odbiera życiunko. Dzięki temu atakowi huntery mogą sie również szybko poruszać po mapie, jak i uciekać z niemiłych sytuacji. Kiedykolwiek hunter chce zrobić takiego "ataka" wydaje głośny okrzyk.
2. Jeśli hunter przed skoskiem kuca czas jakiś, może skoczyć łukiem(a nie linią prostą :]) i wylądować
na survivorku, przyciskając go do ziemi i atakując, dopóki inny survivor huntera nie odstrzeli. Naturalnie, przed atakiem hunter wydaje dzwięk alarmujący ocalałych. Huntery są najbardziej mobilnymi z zainfekowanych. Mogą regenerować zdrowie. Ich słabość to fakt, że jednocześnie mogą
zaatakować tylko jeden cel.
Hunter:
http://i162.photobucket.com/albums/t280/left4dead411/screenshots/hunter-close.jpg
Tank
(w jednym czasie na planszy może być tylko jeden)
Największy z bossów zainfekowanych, co tłumaczy jego imie. Tank to wielka bryła mięśni, silna i szybka. Na szczęscie jego kroki można usłyszeć z daleka. Tank nie może być ot tak, po prostu wybrany przez gracza. Zamiast tego, losowy gracz będzie poinformowany, że może zrespawnić sie jako tank. Zadanie tanka jest proste: zabijaj i nie myśl o sobie. Zamknięte drzwi, a nawet niektóre mury(!) nie stanowią dla tanka przeszkody. Żeby gracz grający tankiem nie kampił, jest licznik frustracji który nabija się jeśli tank jest poza polem widzenia survivorsów. Kiedy nabije sie do końca gracz traci kontrole nad tankiem. Tank z łatwością może wybić grupke ocalałych, jeśli ci nie grają "teamplay". Kontroli nad tankiem nie można objąć podczas finalnego starcia na każdej mapie.
Tank(w tle):
http://i162.photobucket.com/albums/t280/left4dead411/tank3.jpg
Witch
(maksymalnie 2 na mape, pojawia sie tylko na poziomach trudności wyższych od "normal")
Ten boss zainfekowanych nie może być kontrolowany przez gracza, dlatego że są najbardziej niebezpiecznym przeciwnikiem w grze. W każdej kampanii pojawiają sie tylko raz. Wiedzma spędza czas w agonii, leżąc na podłodze. Nie zwróci uwagi na ocalonego, jeśli ten nie zrobi czegoś co może ją rozdrażnić, np. podejść za blisko, strzelić w nią, strzelić blisko niej, lub zaświecic w nią latarką. Dobrze jest obejść ją cichutko. Jeśli przez przypadek ją wkurzymy lub zdecydujemy sie ją zaatakować, ona zaatakuje nas. Jest szybka, jest silna, zabija jednym ciosem. Najlepiej ją omijać.
Witch:
http://i162.photobucket.com/albums/t280/left4dead411/wallpapers/witch-francis-1280.jpg


Ostatnio zmieniony przez Advisor dnia Wto Gru 09, 2008 10:19, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćMSN Messenger
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Nie Sie 03, 2008 19:07 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Tekst by Flicker

Zainfekowani Boss'owie

Możliwość wybrania strony mroku
- Jeśli chcesz, możesz podjąć decyzję o opuszczeniu iluzjonistycznego świata trzeźwości umysłu i dołączyć do Zainfekowanych psychopatów, dążacych do zamordowania czwórki Ocalonych.
- Granie Zainfekowanymi pozwala Ci odkryć zupełnie innych doznań niż w przypadku Ocalonych. Twojim głównym celem jest zrobienie absolutnie wszystkiego by rozgnieść w pył Ocalonych zanim staną się zbyt silni.
- Wybierając strone zainfekowanych, przyjmiesz rolę "Szefa Zainfekowanych" (Boss Infected).

Wszystko na twoich barkach!
- Jako Szef Zainfekowanych twój cel jest indentyczny z calem całej hordy, zabić Ocalonych zanim zdołaja uciec.
- Z setkami Zainfekowanych pod twoją komendą zadanie to może brzmieć jak przysłowiowa "bułka z masłem", jednak mimo wszystko zainfekowani to wciąż ludzie (choć nieco zmodyfikowani) więc ich odporność nadal pozostawia wiele do życzenia. Nie przeżyjesz i nawet nie zadrapiesz nikogo decydując się na bezmyślną szarżę w strone wroga.
- Taktyka to cel do sukcesu po tej stronie barykady. Ty wiesz kiedy, gdzie i jak zaatakujesz, przeciwnik tego nie wie. Ten fakt daje ci sporą przewagę i zależy tylko od Ciebie czy będziesz w stanie tą przewage odpowiednio wykorzystać.

Klasa "Szefa" (Boss Classes)
- Są cztery rodzaje grywalnych Szefów Zainfekowanych, Boomer, Hunter, Smoker i Tank (ich charakterystyka opisana jest post wyżej). Pierwsza trójka to najczęstsze rodzaje szefów w których przyjdzie nam się wcielić (czyli zespawnować jako Oni - dop. Flicker). Ostatni jest spawnowany przez od czasu do czasu ze względu na swoja siłę. Oczywiście kontrole nad całym spawningiem posiada "Reżyser".
- Wprowadzony został limit zarówno na ilość Szefów znajdujących się aktualnie w grze jak i na klasy owych Szefów (np. jeden Boomer w danej chwili itd.). Reżyser ma pełną kontrole nad wyborem jako który Szef się zespawnujesz, więc możesz to łatwo odgadnąc widząc jakie inne klasy Szefów pozostały przy życiu.
- Wszyscy dostaną możliwość zagrania jako Tank, zanim ktokolwiek inny zagra nim dwukrotnie.
- Czas respawnu Szefa Zainfekowanych wciąż podlega drobnym korygacją by jego długość nie denerwowała graczy po obu stronach. Aktualnie Szef respawnuje się pomiędzy 30-60 sekundami po swojej śmierci jednak nie jest to jeszcze wersja ostateczna.
- Wszyscy Szefowie posiadają podstawowy atak wręcz, nie jest to broń podstawowa (poza klasą Tank'a) jednak pozwala na zadanie nieco obrażeń w akcie desperacji (najczęściej tuż przed śmiercią). Oprócz tego Szefowie podczas zabijania Ocalonych mocno polegaja na swych "specjalnych zdolnościach". [możliwy błąd w tłumaczeniu]Wszyscy Szefowie zostali wyposażeni w różne odmiany "specjalnych zdolności" (zależne od stylu walki danego Szefa) a każda z nich może być mordercza jeśli zostanie odpowiednio użyta.[/mbwt]

Co oferują nam Zainfekowani?
- Jak już wcześniej napisałem granie Zainfekowanym jest zupełnie inne niż granie Ocalałym. Zaraz po tym gdy wcielisz się w jednego z chodzących truposzy możesz zobaczyć poświaty Ocalałych święcące na czerwono, co umozliwia Ci obserwowanie ich przez ściany. Gra równierz pokaże Ci przewidywaną trase którą Ocaleni mogą obrać (po prostu przez chwile przestan się poruszać a na ziemi pojawią się czerwone strzałki) to wszystko pozwala Ci zaatakować ich w jak najlepszym momencie.
- Twój wgląd na poczynania Ocalonych może zostać zablokowany jesli obserwowany przestanie się ruszać, wyłączy latarke i nie będzie strzelał, co może okazać się bardzo niebezpieczne dla Ciebie i twej Hordy.
- Dzieki temu że jako Zainfekowany niemal przez cały czas możesz obserwować grupe Ocalonych daje Ci element zaskoczenia a fakt że możesz umieścić siebie i swoich podwładnych na dachach, za drzwiami itd. może dać ci dodatkową przewage taktyczną.
- Kolejne zalety bycia Zainfekowanym to nie ponoszenie żadnych obrażeń po upadku z dużych wysokości, widzenie w ciemnościach i zdolność do wspinania się po ścianach niedostępnych dla Ocalonych. Dzieki temu Zainfekowani mają dostępny większy obszar mapy i są zdecydowanie bardziej mobilni z możliwością ataku ze wszystkich stron.


Pan Reżyser

- Co powinnieneś zauważyć na pierwszym miejscu gdy Reżyser wrzuci cię na mape jest fakt że może sobie wybrać miejsce spawnu z ograniczeniem by nie było to zbyt blisko Ocalonych.
- W momencie spawnu wchodzisz do gry jako postać ducha, biegasz i rozglądasz się po mapie by ostateczni wybrać miejsce do respawnu.
- Reżyser ma pełną kontrole nad tym jako który z klass "Szefów" zostaniesz zrespawnowany. Jak zginiesz, zostaniesz odrodzony po krótkim czasie byś mógł kontynuować walkę.
- Poprzez współprace z Reżyserem (jak np. obserwacja miejsc zrzutowych innych Zainfekownaych) możesz obrucić wiele rzeczy na swoją korzyść podaczas ataku na Ocalonych jak choćby skok Boomerem z dachu pomiędzy ich szeregi w momencie gdy są otoczeni przez Horde bądź znalezienie Wiedźmy przed nimi i zaatakowanie jej w ten sposób by większość swojej złości skierowała na Ocalonych

_________________
🦀🦀🦀
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
trawiator
Stary Headcrab



Dołączył: 12 Maj 2007




PostWysłany: Czw Lis 13, 2008 16:03 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Pozwolę sobie tutaj dopisać małą ale jakże istotną rzecz:
Preload pełnej wersji ma się zacząć 15 listopada.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Stefan
Stary Headcrab



Dołączył: 04 Cze 2007
Skąd: Ze Sparty

Steam ID: Stefan
Xfire: blade515
PostWysłany: Czw Lis 13, 2008 16:26 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

chyba 18 jak juz

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Czw Lis 13, 2008 16:39 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Stefan napisał:
chyba 18 jak juz

Pre-load chyba już nie jest pre-loadem w dzień premiery Przewraca oczami

_________________
🦀🦀🦀
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
filemaniak
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 11 Lip 2008




PostWysłany: Czw Lis 13, 2008 20:21 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A co to pre-load? ;X

_________________
Sprzedałem konto steam, cya Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Czw Lis 13, 2008 20:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

filemaniak napisał:
A co to pre-load? ;X

Wcześniejsze ściąganie gry, abyś mógł od razu grać w godzinę premiery.

_________________
🦀🦀🦀
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
trawiator
Stary Headcrab



Dołączył: 12 Maj 2007




PostWysłany: Pią Lis 14, 2008 08:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A jednak pre-load można zrobić już teraz. Miłego ściągania Uśmiechnięty
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Pią Lis 14, 2008 08:41 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Z pełnej wersji gry usunięto system pochwał/kar.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
meJKu
Zombine elite
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Pią Lis 14, 2008 08:47 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A ten globalny rank i system zapamiętywania gracza będzie? Język
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Pią Lis 14, 2008 09:06 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

meJK napisał:
A ten globalny rank i system zapamiętywania gracza będzie? Język

Nie mam pojęcia, nic mi nie świta o takiej opcji.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Somi88
Młody Headcrab



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Podmrok

Steam ID: Somi88
Xfire: somi2000
PostWysłany: Pią Lis 14, 2008 14:12 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=43892
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
filemaniak
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 11 Lip 2008




PostWysłany: Pią Lis 14, 2008 14:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

W komentarzach na gry-online zobaczyłem link Bardzo szczęśliwy

http://left4dead.gamescore.pl/

Będzie można więcej maniaków znaleźć xD

_________________
Sprzedałem konto steam, cya Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
.Footman.
Headcrab rozszerzony



Dołączył: 01 Mar 2008
Skąd: Śmieszna odpowiedź #1

Steam ID: footmanspam@tlen.pl
Xfire: forgoths
PostWysłany: Sob Lis 15, 2008 00:05 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

SMG
Shotgun
Automatic Shotgun
M4
Sniper Rifle
Pipe Bomb
Molotov Coctail

To daje nam siedem broni, można jeszcze dorzucić stacjonarną obrotówę, to daje nam osiem.

Natomiast w pod koniec demka chwalą się 10 narzędziami zagłady... Czy my o czymś nie wiemy? Mi osobiście marzy się miotacz ognia Uśmiechnięty

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Sob Lis 15, 2008 00:13 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

.Footman. napisał:
SMG
Shotgun
Automatic Shotgun
M4
Sniper Rifle
Pipe Bomb
Molotov Coctail

To daje nam siedem broni, można jeszcze dorzucić stacjonarną obrotówę, to daje nam osiem.

Natomiast w pod koniec demka chwalą się 10 narzędziami zagłady... Czy my o czymś nie wiemy? Mi osobiście marzy się miotacz ognia Uśmiechnięty

Pistolet + Akimbo Pistolety = 10 Język

Ale to nie znaczy, że nie będzie więcej w następnych update'ach ^^

_________________
🦀🦀🦀
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
revolver
Młody Headcrab



Dołączył: 15 Kwi 2008
Skąd: /// Warmia ///



PostWysłany: Sob Lis 15, 2008 00:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

.Footman. napisał:
Mi osobiście marzy się miotacz ognia Uśmiechnięty


Mi też Bardzo szczęśliwy ...ale konsekwencje z posiadania takiej broni mogły by być niewesołe, bo jej właściciel na pewno niejednokrotnie spalił by swoich towarzyszy Język

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
BadSol
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2007




PostWysłany: Sob Lis 15, 2008 01:10 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A mi piła mechaniczna zamiast głównej broni Bardzo szczęśliwy...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
trawiator
Stary Headcrab



Dołączył: 12 Maj 2007




PostWysłany: Sob Lis 15, 2008 01:24 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

.Footman. napisał:

Natomiast w pod koniec demka chwalą się 10 narzędziami zagłady... Czy my o czymś nie wiemy? Mi osobiście marzy się miotacz ognia Uśmiechnięty


Jeszcze są dwa rodzaje butli z gazem Bardzo szczęśliwy Oba można zobaczyć na poniższych screenach:
http://jihad.hlds.pl/left4dead/l4d_dem_hospital02_subway0005.jpg
http://jihad.hlds.pl/left4dead/l4d_dem_hospital02_subway0004.jpg
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Knight
Stary Headcrab



Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: Knight5002

PostWysłany: Sob Lis 15, 2008 01:26 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie wiedziałem za bardzo w którym temacie to umieścić (L4D czy TF2 :/), więc postanowiłem dać tu. Jest to jeden z Easter Eggów. Collect all 10 !

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)