Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Dustbowl Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 21 Paź 2007




PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 21:03 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dustbowl

Image

Image

Image


W tym temacie wszystko o tej mapie i taktykach jakie zostaną na niej wykonane.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?



PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 00:27 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

W ostatniej części, podczas obrony dustbowl daje spore pole do popisu.
Ja znam pewien dobry sposób na obronę ostatniego punktu, 3 części mapy (pod rakietą jakby ktoś jeszcze nie załapał).
Otóż potrzebne są 3 osoby

-snajper: stoi przy ostatnim punkcie i zdejmuje innych snajperów i medyków (a jak nie ma tego i tego, bierze co popadnie)

-demoman: zaminowywuje ostatni punkt i chowa się przy tych drzwiach, jest on bardzo ważny ponieważ jest ostatnią deską ratunku podczas ataków, więc zabicie go może spowodować przegranie rundy. Może cały czas prowadzić ostrzał z granatów by osłabić wroga. Ale z każdą, nawet najmniejszą stratą hp, powinien iść po apteczkę, bo nawet 1hp może zadecydować o wygranej.

-pyro: pali szpiegów którzy będą próbować zabić demomana i snajpera, a także większą grupę graczy którzy zechcą zdobyć punkt. Też uważnie dba o swoje hp.

Reszta graczy stara się trzymać wroga daleko od punktu.

A i jeżeli na 1 punkcie sytuacja nie robi się ciekawa, nie może być, by pierwszy punkt bronił cały team. W tym czasie już ktoś powinien bronić drugiego punktu. Niektóre klany zapewne będą próbowały szybko zdobyć drugi punkt, póki na pierwszym trwa wojna.

_________________
ImageImage
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 21 Paź 2007




PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 02:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jeszcze jest opcja postawienia wieżyczki po prawo na kanionie, żeby pilnowała dolnego przejścia. Z resztą jak najbardziej się zgadzam i popieram!

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Sprit
Młody Headcrab



Dołączył: 16 Sty 2008




PostWysłany: Pon Sty 21, 2008 23:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A co jeśli chodzi o atak?? :> Tutaj mogłoby paść znacznie więcej rozwiązań ;] Główną rolę odgrywa taktyka przeciwnika. Gdzie rozstawią działka, czy będą pilnować 2 pkt.(raczej oczywiste), jakimi postaciami będą grali itp. Wydaje mi się, że można tu napisać parę rozwiązańUśmiechnięty jeśli macie jakiś pomysł, napiszcie.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?



PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 17:20 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

To jak masz jakiś to napisz, a nie piszesz by inni napisali Język . Naprawdę, dustbowl i 2fort to według mnie najważniejsze mapy, potrzebny nam pomysł na szybki atak. Według mnie, dobrym sposobem na atak, ale to raczej dobre jest tylko na pierwsze wejście. Trzeba uzbierać 2spyów, 2medyków, pyro, demo. najpierw wchodzą spye, staje bezpiecznie z tyłu i gdy będą w dobrej pozycji wychodzi demo i pyro na uberze, więc gdy enginerzy są zajęci odpieraniem ataku, szpiedzy niszczą działka, enginerów, wrogów itp.

_________________
ImageImage
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Debosy
Headcrab ALL in one



Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 23:37 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Na 3 cześci Dustbowl w obronie wskazane jest też wysyłanie dołem 2 pyrków na tyły wroga.

_________________
www.samochodyswiata.pl
www.gtasite.pl
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?



PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 12:52 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jaka postać na tej mapie najbardziej mi odpowiada

Obrona

- Heavy
- Engineer
- Demoman
- Pyro
- Sniper

Atak

- Heavy
- Pyro
- Scout
- Demoman

_________________
ImageImage

Ostatnio zmieniony przez Ozi dnia Nie Lut 17, 2008 18:10, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
kłam
Gonarch



Dołączył: 13 Kwi 2007




PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 15:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

- Heavy
- Medyk
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 15:58 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Heavy, Medyk, Demoman, Pyro
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 18:11 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Demoman i jeśli jest różnica poziomów na naszą korzyść, dobry byłby Soldier.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Sprit
Młody Headcrab



Dołączył: 16 Sty 2008




PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 20:03 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Wszystko oprócz Scouta ;]
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Debosy
Headcrab ALL in one



Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 20:15 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Pyro , Medyk

_________________
www.samochodyswiata.pl
www.gtasite.pl
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Elaks
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 02 Maj 2007
Skąd: Wrocław

Steam ID: Elaks

PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 11:16 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Eng/Pyro jako obrona.
Demo/pyro/soldier jako atak

W przypadku obrony całkiem dobre są te miejsca
Image
Tu trzeba się spieszyć przed rozpoczęciem rundy ale niedaleko jest skrzyneczka z bronią więc nie ma problemów z budową. Miejsce jest niezłe do czasu aż przyjdzie Heavy z uberem.

Ostateczna ostateczność Uśmiechnięty
Image

A tu też jest dobre miejsce na rozstawienie sprzetu.
Image
Cz- Sentry
N- Disp. (chroniony murem)
Ż- teleport E.

_________________
I Ty możesz pomóc nauce! BOINC@Poland
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?



PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 22:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jeżeli dojdzie do grania w obronie 2 części to są dobre miejsca do zaminowania

Gwiazdka - miny
Strzałka - pozycja demomana

Image


Zielony
Po zajęciu pierwszego punktu (Od razu, więc musi być w okolicy tego miejsca)
musi się udać w zaznaczone miejsce i zaminować, tam wystaje taka deska, więc idący wróg min nie widzi, dużo fragów demoman zapewne wtedy nazbiera, a reszta teamu przygotuje sie do obrony punktu drugiego

Niebieski
Demoman zaminowuje zaznaczoną ścianę, miby mają być widocznie, by wróg tam się nie pakował. Nikt tam nie przejdzie bo są przyczepione miny (jedynie na uberze wtedy demo ucieka i detonuje ładunek, bo zapewne za graczami na uberze idą też "goli" przeciwnicy). Jeżeli ktoś by chciał stronić miny, demoman po prostu "montuje" nowe. Spy od tyłu go nie zaatakuje, bo są działka, w sumie cały team musi dbać by nikt go od tyłu nie zaatakował, a on ma bronić tego przejścia.

_________________
ImageImage
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 21 Paź 2007




PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 22:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Elaks napisał:
Ostateczna ostateczność Uśmiechnięty
Image

Nie polecam. Łatwo Demo może sprzątnąć tam działka (sam tak robię).

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Elaks
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 02 Maj 2007
Skąd: Wrocław

Steam ID: Elaks

PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 22:44 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

dlatego ostateczność, sam teraz przestawiłem się na demo i widzę duże luki w tej taktyce. Generalnie w tym rejonie pyro obrońców całkiem dobrze się sprawuje, zwłaszcza gdy zagoni przeciwników do korytarzy.

_________________
I Ty możesz pomóc nauce! BOINC@Poland
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 21 Paź 2007




PostWysłany: Czw Lut 21, 2008 23:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

- AwM Obrona : Demoman Soldier Atak : Demoman Soldier

- Belzebuso nie podał

- bLiNd nie podał

- DawSolo - Obrona : Demoman, Pyro, Medic, Heavy Atak : Demoman, Pyro, Medic, Heavy

- Debosy Obrona : Pyro , Medyk Atak : Pyro , Medyk

- Elaks Obrona : pyro inżynier Atak : pyro soldier demoman

- equ nie podał

- Marszal nie podał

- Ozi Obrona : heavy engineer pyro demoman sniper Atak : heavy pyro demoman scout

- Parabola Obrona : inżynier heavy pyro medic Atak : soldier demoman

- Pawolo nie podał

- Sprit Obrona : alles prócz scout Atak : alles prócz scout

- Stefan nie podał

Moje propozycje co do składu :

Obrona :

Sprit - Soldier
Parabola - Medic
Ozi - Inżynier
Elaks - Pyro
Debosy - Pyro
Dawsolo - Demoman
AwM - Soldier

Atak :

Sprit - Spy
Parabola - Heavy
Ozi - Demoman
Elaks - Pyro
Debosy - Medic
Dawsolo - Demoman
AwM - Soldier


Ci co nie podali swoich propozycji mają jak najszybciej nadrobić zaległości!!

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Stefan
Stary Headcrab



Dołączył: 04 Cze 2007
Skąd: Ze Sparty

Steam ID: Stefan
Xfire: blade515
PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 02:38 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Demo/Demo/Heavy

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Marszal
Stary Headcrab



Dołączył: 02 Cze 2007
Skąd: Błonie

Steam ID: Marszal_J

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 09:43 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

U mnie jest to druga mapa na której pyro jest bardzo dopracowany w obronie jak i w ataku. Mogę także grać medem.

_________________
http://radcow.org/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Pawolo
Młody Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 23 Wrz 2007
Skąd: Lublin

Steam ID: Pawolo

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 19:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Może być Demo, Inżynier, Soldier ew. medyk.

_________________
It's so much easier to see the world in black and white...
Gray? I don't know what to do with gray...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)